728 x 90

-

آزار و اذیت روستائیان ساکن در اطراف کوه شاهو توسط سپاه پاسداران

-

ارتفاعات منطقه شاهو
ارتفاعات منطقه شاهو
به گزارش رسیده از کردستان نیروهای نظامی سپاه پاسداران با اقدامات شدید و خشن روستائیان ساکن در اطراف کوه شاهو را مورد ایذا و آزار قرار داده‌اند.
به گزارش دریافتی، نیروهای نظامی سپاه پاسداران که به بهانه مبارزه با احزاب سیاسی کرد مستقر در کردستان عراق از یک سال پیش در روستاهای اطراف کوه شاهو مستقر شده‌اند در طی ماههای اخیر با آتش زدن پوشش جنگلی این کوه از رفت و آمد روستائیان در برخی مناطق جلوگیری می‌کنند. روستائیان ساکن در  روستاهای "هه وار گوزیبان" ، "پالنگان" ، " تنگی ور" ، " کاشتر" ، "لون سادات" ، "منصور آقایی" ، "قشلاق" ، " شمشیر" ، "قوری قلعه" در روزهای اخیر برای عبور و مرور، چرای گوسفندان و کوهنوردی می‌بایست مجوز لازم را کسب کنند.
پاسداران ضدمردمی هم‌چنین کسانی را که به سبب دامپروری و زنبورداری به مناطق کوهستانی شاهو رفت آمد دارند تهدید کرده‌اند که در قبال جان آنان در صورت توپ‌باران این مناطق هیچگوته تعهدی ندارند. پاسداران در طول ماه‌های اخیر درختان جنگلی که پوشش طبیعی کوهستان شاهو است را به آتش کشیده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a7699d5a-8d45-4de3-913a-0e43c91b8fb6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات