728 x 90

-

هراس آخوند رفسنجانی از قهرمانان شهر اشرف

-

رفسنجانی
رفسنجانی
به دنبال انتشار اظهارات آخوند احمد خاتمی عضو هیأت رئیسه خبرگان و مهره شناخته شده خامنه‌ای در روز اول مرداد، مبنی بر این که «آینده هاشمی به تصمیم رهبری و انتخابات هیأت رئیسه خبرگان بستگی دارد»، رفسنجانی برای به‌دست آوردن عنایت خامنه‌ای به خواست اصلی او مبنی بر مرزبندی علیه مجاهدین خلق ایران، تن داد.
رفسنجانی در اظهاراتی به‌مناسبت سالگرد حماسه تاریخی فروغ جاویدان، که توسط خبرگزاری سپاه پاسداران منتشر شده است، ضمن تکرار لجن‌پراکنیهای رایج رژیم، ترس و وحشت خودش و خامنه‌ای و تمامیت حکومت آخوندی را در روزهای عملیات فروغ جاویدان، همراه با سوزش شدید نظام از درهم شکستن برچسب تروریستی به نمایش گذاشت.

خبرگزاری سپاه پاسداران نوشت:
«‌هاشمی رفسنجانی در آخرین دیدگاهش درباره عملیات مرصاد تأکید کرد: مردم ایران در طول تاریخ ثابت کرده‌اند که نمی‌گذارند گروهی با ایجاد جزر و مدهای سیاسی در اقیانوس اندیشه‌های آنان موج‌ سواری کنند و انقلاب اسلامی را از مسیر درست خویش منحرف نمایند».

رفسنجانی ضمن ابراز نگرانی از «جزر و مدهای سیاسی» که نظام آخوندی را در اقیانوس تحولات کنونی درهم می‌کوبد، راجع به‌خاطره‌اش از فروغ جاویدان گفت:

«در آن شرایط حساس به همراه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در یکی از قرارگاههای جنوب بودیم و قرار بر این شد که ایشان برای تمشیَت امور در خوزستان بمانند و من برای سرکشی از وضعیت نیروها به جبهه غرب بروم. در مسیر خبر هجوم منافقین را در عملیاتی به نام فروغ جاویدان، که عملاً ظلمت جاویدان شد، دریافت کردم. از سفر به قلاّجه منصرف شدم و به کرمانشاه رفتم. در گوشه‌ای از شهر مستقر شدم»

رفسنجانی افزود:
«… و این‌جانب به‌خاطر مسئولیت فرماندهی جنگ تا پایان رفع آن فتنه در کرمانشاه ماندم»
رفسنجانی سپس سوز دل تمامیت نظام توفان زده آخوندی را از حکم دادگاه آمریکا و درهم شکستن برچسب آخوند‌ساخته تروریستی، برملا کرد و گفت:
«منافقین را که دستشان به خون زن و مرد و پیر و جوان ایرانی آلوده است، از لیست گروههای تروریستی حذف کرده‌اند، اما نمی‌دانند در هر شرایط سیاسی، این گروه کمترین جایگاهی نزد ایرانیان ندارد».

رفسنجانی سپس، هراس رژیم از تحولات عراق و پایداری قهرمانان شهر شرف در مقابل توطئه‌های خامنه‌ای را نیز برملا کرد و ضمن تأکید بر مرزبندی اکید با مجاهدین خلق ایران خطاب به مجاهدین اظهارداشت:
«مطمئن باشند که نتیجه فشارهای سیاسی آمریکا بر مسئولان عراق برای تداوم حضورشان در آن کشور، استمرار همین حیات دریوزگی در جاهایی چون پادگان اشرف است»

شایان یادآوری است که هاشمی رفسنجانی در مهرماه سال۶۰ مدعی بود نود درصد مجاهدین از بین رفته‌اند. وی در نمایش جمعه بعد از عملیات کبیر فروغ جاویدان هم مدعی بود مجاهدین تمام شده‌اند، اما اکنون در وحشت از تحولات جاری سیاسی از خطرمجاهدین و اشرف این چنین ترسیده است.
وضعیت ترسان و بحرانی رفسنجانی، ترس و بحران تمامیت نظام آخوندی را بازتاب می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5b971ab6-c1da-4678-8bd8-7a258adcad38"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات