728 x 90

سرکوبی جوانان, خواسته نمایندگان ولی‌فقیه ارتجاع

سرکوبی جوانان توسط نیروی سرکوبگر انتظامی
سرکوبی جوانان توسط نیروی سرکوبگر انتظامی
نمایندگان ولی فقیه ارتجاع در نمایش جمعه شهرستان ها خواستار سرکوبی جوانان میهنمان توسط نیرو های سرکوبگر انتظامی شدند. احمد علم‌الهدی عضو مجلس خبرگان ارتجاع در نمایش جمعه مشهد گفت: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با نیروی انتظامی و قوه قضاییه باید انجام شود وی سپس گفت: با تدبیر و همکاری نیروی انتظامی و قوه قضاییه و اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با این موارد فسق و فجور، آنها نه خواهند توانست به اهدافشان دست یابند. حسن طاهری نماینده ولی فقیه ارتجاع در نمایش جمعه همدان خواستار برخورد با جوانان میهنمان به بهانه اراذل و اوباش شد و گفت: برخورد جدی با اراذل و اوباش و اشرار توسط نیروی انتظامی و دستگاه قضایی، باید صورت بگیرد و آنها باید مجازات شوند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b9acc245-40df-465b-86d5-b908fbdd8a24"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات