728 x 90

خانواده اشرفيان در داخل كشور,

اعتصاب غذای زندانی سیاسی رضا جوشن، در اعتراض به فشارهای ضدانسانی دژخیمان

-

زندانی سیاسی رضا جوشن
زندانی سیاسی رضا جوشن
بنا به گزارش دریافتی، زندانی سیاسی رضا جوشن طی بیانیه‌یی، در اعتراض به شرایط طاقت‌فرسا و قرون‌وسطایی از روز چهارشنبه ۳۰تیرماه وادار به اعتصاب غذا شده است.

زندانی سیاسی رضا جوشن، ۲۵ساله، ۱۰آذرماه با یورش مامورین وزارت اطلاعات در منزل دستگیر و به سلولهای انفرادی بند سپاه منتقل شد و پس از ۲ماه از بند سپاه به بند ۴ منتقل شد. ماموران وزارت اطلاعات هم‌چنین در روز ۱۶آذرماه به منزل خانواده جوشن یورش بردند و خانم زهرا اسدپور گرجی، مادر این خانواده را دستگیر و به سلولهای انفرادی بند سپاه منتقل کردند و پس از چند هفته بازجویی و شکنجه‌های جسمی و روحی به بند زنان زندان گوهردشت کرج منتقل کردند.

زندانی سیاسی زهرا اسد پور گرجی و فرزندش (فاطمه جوشن) پیش از این به‌دلیل دیدار خانوادگی با فرزندش در قرارگاه اشرف در عراق دستگیر و ۱۶ماه در زندان گوهردشت کرج به‌سر بردند و پس از پایان محکومیت غیرانسانی خود، آزاد شدند. آنها ۱۹بهمن‌ماه ۱۳۸۸ در شعبه ۱ دادگاه انقلاب توسط فردی به‌نام عاصف حسینی، رئیس این شعبه، به حکم سنگین و غیرانسانی ۱سال تبعید به زندان زنجان و ۴ سال تبعید به روستای قیلار زنجان محکوم شدند.

بیانیه زندانی سیاسی رضا جوشن:

متن اعلام اعتصاب غذای نامحدود
بدینوسیله به اطلاع می‌رسانم این‌جانب رضا جوشن، فرزند محمد سلام، از تاریخ ۲۱ /۱ /۸۹ تا به‌حال در بند فرعی ۱۷ ممنوع‌الملاقات و تلفن، تحمل حبس می‌نمایم.
به علل زیر اقدام به اعتصاب می‌نمایم:
۱- مشخص نشدن وضعیت آینده که به بند عمومی منتقل نشدم.
۲- نداشتن حق تماس و ملاقات با مادرم خانم زهرا اسدپور گرجی، فرزند حبیب‌الله، که در حال حاضر در بند نسوان تحمل حبس می‌نماید.
۳- عدم امکان ملاقات و تماس تلفنی با خانواده‌ام که در خارج از زندان زندگی می‌کنند.
که هر سه مورد، از حقوق ابتدایی شهروندی و انسانی زندانی می‌باشد و هم‌چنین به علت مکاتبات مختلف که با شما داشته‌ام (گرامی مدیر داخلی زندان) و جوابی دریافت ننموده‌ام.
لذا از این تاریخ در کامل صحت و سلامت جسمی و روانی تا اطلاع ثانوی تا تاریخ نامحدود اقدام به اعتصاب غذا می‌نماییم.
بدیهی است تا مشخص نشدن موارد فوق‌الذکر و توجه لازم نسبت به درخواستم، اعتصاب غذای خود را نخواهم شکست.

زندانی سیاسی رضا جوشن
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e272605a-075f-4647-b34e-66254390bce6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات