728 x 90

-

هشدار: وزارت اطلاعات در حال از بین بردن اسناد جنایت علیه بشریت در گورستان رشت است

-

قتل عام67
قتل عام67
مامورین وزارت اطلاعات در حال از بین بردن اسناد جنایت علیه بشریت در گورستان رشت می‌باشند
بنابه گزارش دریافتی، قطعه معروف به گورهای دسته جمعی قتل‌عام زندانیان سیاسی ۶۷ تازه آباد رشت به‌طور کامل تخریب شده است و در حال فروش آرامگاههای آن می‌باشند.
گزارشات تکمیلی حاکی از آن است قطعه‌ای که به‌نام گورهای دسته جمعی معروف است و در انتهای قطعه هنرمندان قرار دارد. محلی است که زندانیان سیاسی قتل‌عام شده سال ۱۳۶۷ در آن به خاک آرمیده‌اند. این قطعه در آرامگاه تازه آباد رشت قرار دارد.
قطعه گورهای دسته جمعی آرامگاه تازه آباد رشت به‌دستور وزارت اطلاعات کاملاً تخریب شده است و در حال فروش آن هستند و هر قبر به‌مبلغی بین ۱ الی ۸ . ۱ میلیون تومان بفروش می‌رسد. عملیات تخریب و فروش توسط مامورین وزارت اطلاعات صورت می‌گیرد.
مامورین وزارت اطلاعات با تخریب و فروش آن سعی دارند که اسناد جنایت علیه بشریت را از بین ببرند.
خانواده‌های زندانیان سیاسی قتل‌عام شده در مقابل این عمل غیرانسانی که به آرامگاهها عزیزانشان هم رحم نمی‌کنند دست به اعتراض زده‌اند و خواستار متوقف شدن این عمل جنایتکاران هستند.
قطعه گورهای دسته جمعی بین مردم شهر رشت از احترام خاصی برخوردار است و مردم برای ادای احترام به‌خصوص در روزهای سالگرد قتل‌عام زندانیان سیاسی در آن‌جا حضور می‌یابند و نسبت به آنها ادای احترام می‌کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/140443ed-7096-4d3f-9c7e-70563fe32df5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات