728 x 90

شقه دروني رژيم,

شکایت از رفسنجانی در دادگاه ویژه روحانیت

-

رفسنجانی
رفسنجانی
در ادامه روند تعمیق شقه و شکاف در درون رژیم، رسانه‌های حکومتی از شکایت یک «شهروند» ساکن مشهد از رفسنجانی در دادگاه ویژه روحانیت خبر داد.
سایت حکومتی جهان نیوز ـ جواد فردوسیان یکی از شهروندان شهر مشهد طی دادخواستی به دادگاه ویژه روحانیت خواستار رسیدگی به تخلفات هاشمی رفسنجانی در جریان وقایع پس از انتخابات ریاست جمهوری و هم‌چنین دوره تصدی ۸سال ریاست جمهوری وی شد.

در این دادخواست خطاب به قلیانی دادستان دادسرای ویژه روحانیت آمده است: سکوت طولانی مدت آقای هاشمی رفسنجانی در مورد انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری نوعی حمایت و پشتیبانی از اغتشاشگران از جمله فرزند وی بود.
آقای رفسنجانی در خطبه‌های نماز جمعه مورخ ۲۶/۴/۸۸ اشاره کردند در این انتخابات بذر تردید افشانده شده بنده از ایشان «هاشمی رفسنجانی» سؤال می‌کنم چه کسی اولین بار بذر تردید و شک را در جامعه پاشید؟
۱- چه کسی به مقام معظم رهبری نامه نوشت و در آن نامه اشاره کرد که در خیابانها آتش فتنه برپا می‌شود و چنین و چنان خواهد شد. آیا این بذر تردید نبود که در این انتخابات افشانده شد.
مگر ایشان «هاشمی» منجم بودند که از غیب خبر داشتند یا خود اوضاع را به هم ریختند؟
آیا خود آقای هاشمی رفسنجانی با نامه بدون سلام خود بذر تردید را نیفشانده است.
۲- مقام معظم رهبری خطر اغتشاشات را برطرف کردند ولی آقای هاشمی رفسنجانی مجدداً دنبال این است که خطر را دامن بزنند.
۳- در مورد طرح نمودن تشکیل کمیته صیانت از آرای مردم این امر نه تنها یک موضوع غیرقانونی بود؟ بلکه این موضوع نیز سبب ایجاد بذر تردید در جامعه گردید.
۴- قانون، نظارت بر انتخابات را به شورای نگهبان و اجرای آن را به وزارت کشور محول کرده است یعنی همان شورای نگهبان و وزارت کشور ناظر و مجری انتخابات ریاست جمهوری دوره‌های گذشته بوده است که این انتخابات را نظارت و برگزیده کرده است. چطور در زمان آقای هاشمی و دوره آقای خاتمی این بحث نبود.

۵- اما اکنون عده‌ای مسایل خیانت و تقلب در آراء مردم را مطرح می‌کنند. آقای هاشمی مسأله خیانت و تقلب را چه کسی و در کجا مطرح کرده است لطفا پاسخ دهید.
۶- آقای هاشمی در نماز جمعه۲۶/۴/۸۸ پیشنهاد می‌کند که بازداشت شدگان حوادث اخیر انتخابات آزاد شوند. آقای هاشمی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است و باید به مسائل در حیطه کاریشان بپردازند و لا غیر، و کار آزاد یا بازداشت کردن دستگیر‌شدگان برعهده دستگاه قضایی است لطفا دخالت نکنند.
۷- آقای هاشمی اگر طرفداران قانون و حفظ قانونی هستند چرا می‌گویند این افراد را آزاد کنید. ایشان می‌توانند بگویند که به پرونده‌های دستگیر‌شدگان اغتشاشات اخیر رسیدگی شود اما نباید از طرف دستگاههای قضایی حکم صادر کنند و شاید هم می‌ترسند که فرزند خودشان یکی از دستگیر‌شدگان بعدی باشد.
۸-حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران فرمودند توصیه مرا هم به دیوار بزنید.
۹- آقای هاشمی اظهار داشتند زمینه‌ای برای بیان دیدگاههای نامزدهای انتخاباتی فراهم گردد این که گفته شود که فضا را آماده کنید تا هر کس حرفش را بزند. مردم تصمیم بگیرند. یعنی میرحسین موسوی بگوید باید انتخابات ابطال گردد و مردم هم عمل کنند.
۱۰- آقای هاشمی چرا به توصیه‌های فقها وحضرات آیات عظام که مقرر شده بود ایشان سخنان تحریک آمیز در نماز جمعه نزنند و مسائل گذشته را زنده نکنند چرا گوش ندادند و عمل نکردند بلکه لجبازی هم کردند.

۱۱- وقتی شورای نگهبان صحت انتخابات ریاست جمهوری را تأیید کرد و با عنایت و توجه به معترضان از جمله میرحسین موسوی که نه خود و نه نمایندگانش حضور یافتند دیگر نباید آقای هاشمی حرفه‌ای بی‌قانونی بزنند.
۱۲- معلوم شد که آقای هاشمی نه پایبند قانون هستند و نه احترام به شورای محترم نگهبان و رهبر معظم انقلاب می‌گذارند. لذا از ریاست محترم دادگاه باید با آنهایی که بذر تردید و شک را در جامعه افشانیده و کسانی که این بذر را آبیاری کردند و نتیجه این بذر سر از زمین در آورده و به خیابانها ریخته و به‌جان و مال مردم تجاوز کرده و کشته هم دادیم و خسارت فراوانی را به دولت و بانکها وارد نموده‌اند ودو هفته امنیت کشور را زیر سؤال بردند برخورد قانونی شود.
بنابراین از دادگاه ویژه روحانیت تقاضا دارم رای به بیکفایتی آقای اکبر هاشمی رفسنجانی از مجلس محترم خبرگان رهبری و مجمع تشخیص نظام بدهند.
لازم به ذکر است تخلفات دولت آقای هاشمی رفسنجانی به‌لحاظ عدم اشرافیت وی از مجموع مسئولین کل کشور در ۸ساله‌ی وی را به شرح ذیل اعلام می‌دارم.
۱۳- فروش دلار و سکه طلا بهصورت غیرمجاز توسط رانت خواران ودلالها و عرضه به بازار در دولت ایشان
۱۴- وادار کردن نظام بانکی به خرید بیش از ۲۰ میلیارد دلار به نرخ تحمیلی بیش از ۸۰۰۰ ریال
۱۵- مصرف بی‌رویه درآمدهای ارزی وکسری ۵/۳۸ میلیارد دلار برای کشور
۱۶- دستور چاپ و نشر اسکناس بدون پشتوانه بدون اجازه مجلس شورای اسلامی که مقامات امور اقتصادی اذعان داشتند.
۱۷- بالا نگهداشتن نرخ ارز و عدم ثبات بازار ارز
۱۸در زمان ریاست جمهوری آقای هاشمی رفسنجانی بیش از ۸۰۰۰نفر از بانکهای کشور وام دریافت نموده‌اند که تا‌کنون پرداخت ننموده و هنوز بدهکارند «البته توصیه شده‌ها ونور چشمیها وآقا زاده‌ها بودند»
۱۹- تخفیف ویژه برای تعدادی از وام گیرندگان توصیه شده‌ها وآقا زاده‌ها در دولت آقای هاشمی
۲۰- بی‌ارزش نمودن پول ملی ریال وتنزیل ارزش آن به یکصدم گذشته
۲۱- تصویب بخشنامه ۶۱۲۱۲ت ۵۵۵/۰۱۱- ۲۷/۲/۱۳۷۴ دولت آقای هاشمی بابت اخذ جرایم تاخیر صادراتی کالا که منجر به بازداشت و زندان تعداد زیادی از صادر کنندگان شد و هتک حرمت خانوادگی آنان شدند و با پرداخت مبالغ هنگفت هنوز نتوانستند بدهی گذشته خود را بپردازند. که البته بعد از مدتی این مصوبه توسط دیوان محترم عدالت اداری ابطال گردید.
۲۲- برداشت غیرمجاز از حسابهای حقیقی و حقوقی ارزی توسط بعضی از بانکها بدون اجازه صاحبان حساب
۲۳- عطف بماسبق نمودن بخشنامه مربوط به مابه التفاوت نرخ ارز «بند یکی از تبصره‌های بودجه» که به بیکار شدن بیش از ۱۷۰۰۰۰نفر کارگر در زمان تصدی آقای هاشمی رفسنجانی را به‌دنبال داشت.
۲۴- اخلاس میلیاردها تومان توسط متخلفین حقیقی و مدیران عالیرتبه بانکها که در لیست جداگانه تقدیم می‌گردد.
۲۵- خروج بیش از چندین تن شمش طلا از کشور به کشورهای اروپایی در بانکها بدون مجوز مجلس شورای اسلامی.
۲۶- تحقیق و تفحص و بررسی دقیق از کلیه‌ی قراردادهای نفتی که در ۸سال تصدی ریاست جمهوری ایشان را ازدادگاه محترم خواهانم.
۲۷- از دادگاه محترم ویژه روحانیت تقاضا دارم آنطوری که آقای هاشمی رضایت دارند زمینه‌ای برای بیان حقایق این‌جانب و دفاع ایشان از خود فراهم آورند تا همه ملت در مقابل قضاوت صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران قضاوت نمایند.
لازم به ذکر است، متن این شکایت با شماره ۵۷۳۴۵ مورخ ۳/۵/۸۸ در دبیرخانه دادگاه ویژه روحانیت ثبت شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f320fdf8-0fbc-4859-9fe6-26505ffd918b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات