728 x 90

استيناف ليست,

دادگاه استیناف نامگذاری گروه اپوزیسیون ایرانی را زیر علامت سؤال می‌برد

-

رسانه ها
رسانه ها
مجله فوربز نوشت، یک گروه اپوزیسیون ایرانی در یک نبرد طولانی قانونی برای وادار کردن وزارتخارجه آمریکا از این که آنها را یک سازمان تروریستی طبقه‌بندی نکند، پیروز شد.
دادگاه استیناف فدرال آمریکا روز جمعه به وزارت‌خارجه آمریکا دستور داد در تصمیم خود برای نگهداشتن سازمان مجاهدین خلق ایران در لیست سازمانهای خارجی تروریستی بازنگری کند.


روزنامه استار تریبیون مینیاپلیس ـ سنت پال نوشت: دادگاه استیناف نامگذاری گروه اپوزیسیون ایرانی به‌عنوان سازمان تروریستی توسط دولت آمریکا را زیر علامت سؤال می‌برد
این منبع افزود: دادگاه حکم کرد دولت آمریکا باید به این گروه مستقر در عراق شانس این را بدهد تا به ادعاهایی که می‌گوید این گروه به فعالیتهای تروریستی ادامه می‌دهد، یا این که هنوز توانمندی و قصد فعالیتهای تروریستی را دارد، واکنش نشان دهد.


خبرگزاری اخبار عراق اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت در مورد حکم دادگاه استیناف واشنگتن را منعکس کرد.
این خبرگزاری نوشت: دادگاه استیناف واشنگتن برچسب تروریستی علیه مجاهدین را نپذیرفت و آن‌را ناقض پروسه عادلانه دادرسی و فاقد شواهد لازم توصیف کرد و پرونده را برای تجدیدنظر به وزیر ارجاع داد.
مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران گفت: حکم دادگاه نشان از پیروزی مردم و مقاومت ایران و گواه آن است که برچسب تروریستی علیه مجاهدین یک معامله و تصمیم سیاسی است.


مرکز اطلاع‌رسانی الملف نوشت: دادگاه استیناف فدرال آمریکا، نامگذاری تروریستی مجاهدین خلق را غیرقابل قبول دانست و وزیر خارجه آمریکا را موظف کرد که در این رابطه تجدیدنظر بکند.
 

تلویزیون MSNBC در پایگاه خبری خود گفت، سازمان مجاهدین خلق ایران در یک نبرد طولانی قانونی برای وادار کردن وزارتخارجه آمریکا از این که سازمان مجاهدین خلق را یک سازمان تروریستی طبقه‌بندی نکند، پیروز شد.

 

خبرگزاری و روزنامه کانزاس سیتی استار اعلام کرد، دادگاه استیناف فدرال آمریکا روز جمعه به وزارت‌خارجه آمریکا دستور داد در تصمیم خود برای نگهداشتن سازمان مجاهدین خلق ایران در لیست سازمانهای خارجی تروریستی بازنگری کند.

 

پایگاه خبری نیوز تریبیون نوشت دادگاه استیناف واشنگتن حکم کرد دولت آمریکا باید به سازمان مجاهدین مستقر در عراق فرصت بدهد به ادعاهای درگیر بودن در فعالیتهای تروریستی، پاسخ بدهد.

برای نامگذاری این سازمان به اطلاعات محرمانه‌ای استناد شده بود اما حکم روز جمعه ۱۶ ژوئیه هیچ اشاره‌ای به آن مدارک محرمانه نکرده و بهایی برای آن قائل نیست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/406ffcab-6ebe-4250-b13a-43fde53a3eba"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات