728 x 90

پاسخ سخنگو,

لرزه سرنگونی و غلطهای اضافی خلیفه مؤتلفه و باندهای دزد و غارتگر

-

سازمان مجاهدین خلق ایران
سازمان مجاهدین خلق ایران
ولی‌فقیه ارتجاع که در این ایام، در تنگنای انزوای جهانی و شکست استراتژی بلعیدن عراق، به سخیف‌ترین صورت، خود را با ادعای «صدور حکم دستگیری سران گروهک تروریستی منافقین» دلداری می‌دهد، از طریق باند چپاولگر مؤتلفه، که لرزه سرنگونی را در سرتاپای رژیم به خوبی احساس کرده‌اند، با بلاهت بسیار اعلام کرد: دستگیری مسعود رجوی اصلی‌ترین وظیفه کشورهای منطقه و جهان محسوب می‌شود.

باند مزبور با شتاب بسیار در این رابطه نوشت: مطابق قوانین بین‌المللی، رجوی و همراهانش باید هر چه سریع‌تر دستگیر و محاکمه شوند. آنها سریع‌تر باید به سزای اعمال خود برسند. باید هر چه سریع‌تر تقاص فعالیتهای تروریستی خود را طی سه دهه اخیر پس دهند.

باند موتلفه می‌افزاید: هشدار اولیه عراق به منافقین جای هیچ‌گونه توجیهی را برای آنها و حامیان غربی مسعود رجوی باقی نمی‌گذارد. آمریکا با این‌که این گروهک را حتی در لیست سازمانهای تروریستی قرار داده است، اما ساکنان پایگاه اشرف را بارها مورد حمایت خود قرار داده است.
هم اکنون دستگیری مسعود رجوی به‌عنوان تروریستی شناخته شده، اصلی‌ترین وظیفه کشورهای منطقه و جهان محسوب می‌شود. در این راستا اینترپل نیز باید به وظیفه خود به‌طور کامل عمل نماید و تحت تاثیر لابیهای غرب قرار نگیرد.


باند غالب و هراسان ولایت‌فقیه، در هذیان گویی دیگری تحت عنوان «اوباما و مساله منافقین» پرسیده است: آیا باراک اوباما و هیلاری کلینتون که اصلی‌ترین حامیان تروریستهای واقعی نظام بین‌الملل هستند، پاسخ این سؤالات را می‌دهند؟
منافقین طی سالهای اخیر از هر ابزاری برای جلب رضایت مقامات غربی استفاده کرده‌اند و حتی در این خصوص یک‌به‌یک با سران اروپایی گفتگو داشته‌اند… غرب تا آن‌جایی که می‌توانسته از توان منافقین جهت ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران استفاده نموده… و منافقین با ارائه اطلاعات غلط به برخی از سیاستمداران انگلیسی توانسته‌اند در میان آنها برای خود طرفدارانی کسب کنند و آنها را فریب دهند و این مسأله تنها دلیل خروج آنها از فهرست تروریستی انگلستان بود.

سخنگوی مطبوعاتی مجاهدین در اسلو، با یادآوری سه بار «سپاس» و سپاس گویی سران تواب موتلفه به پیشگاه شاهنشاه آریامهر در اوین در سال ۱۳۵۶ برای خروج از زندان، سپاس سه باره خود را از خامنه‌ای خلیفه ارتجاع و باندهای گندیده ولایت، به‌خاطر تعیین‌تکلیف و مشخص کردن «وظیفه اصلی کشورهای منطقه و جهان» مبنی بر «دستگیری مسعود رجوی»، اعلام کرد!

به این ترتیب، جامعه جهانی بدون هر گونه ابهام و نیاز به توضیح‌المسائل نظام، مشکل را دریافته و اکنون از خلیج مکزیک تا آتشفشان ایسلند و خیابانهای بیروت و بغداد، وظیفه اصلی خود و در حقیقت نگرانی و دغدغه اصلی بزرگ عمامه‌داران ولایت را درمی‌یابد. بنابراین، دلداری دادن صدباره نظام فلک‌زده، با ترهات و احکام خود‌ساخته، بلامانع است!

سخنگوی مجاهدین در عین حال سه بار افزود: غلطهای اضافی خلیفه مؤتلفه و باندهای دزد و غارتگر، مزید بر تمسخر است. به‌خصوص که این باندهای دزد و غارتگر نباید فراموش کنند که طبق قوانین خودشان باید از ۳۰سال پیش دست راست و پای چپ آنها بریده می‌شد.

به نظر می‌رسد فشار تحریمها بر دزدان بازار و فشار قیام و درخشش جهانی مقاومت ایران بر سراپای نظام، آنها را به لقوه و لرزه‌یی دچار کرده است که تنها راه نجاتشان را در دستگیری مسعود رجوی و قصاص هر چه سریعتر مجاهدین یافته‌اند.

اما ولی‌فقیه ارتجاع و باندهای مافیایی، لرزه سرنگونی را، از این پس، هر چه بیشتر خواهند چشید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/21afc4f5-d34c-4ed1-89e0-034ed0fb3ce3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات