728 x 90

انتخابات عراق,

بیل کلینتون نسبت به دخالت رژیم ایران در انتخابات عراق ابراز نگرانی کرد

-

بیل کلینتون
بیل کلینتون
بیل کلینتون، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، درمصاحبه‌یی با تلویزیون سی.ان.ان، نسبت به دخالت رژیم ایران در انتخابات عراق ابراز نگرانی کرد و گفت: نتایج انتخابات عراق باید محترم شمرده شود.

سی.ان.ان پرسید، نفوذ رژیم ایران در عراق و ناتوانی در تشکیل دولت جدید عراق خیلی نگران‌کننده است. شما چقدر در این مورد نگران هستید؟ گفت: من خیلی نگران این موضوع هستم. این اولین بار است که عراقیان یک دولت انتخاب شده را تجربه می‌کنند. بنابراین اگر کسی با اختلاف خیلی کم در انتخابات شکست بخورد، تلاش زیادی خواهد کرد مشکلاتی به وجود بیاورد تا نتیجه مورد نظر خود را به دست بیاورد.

بیل کلینتون اضافه کرد: لازم است به آنهایی که در انتخابات شکست خورده‌اند یادآوری شود که انتخابات دیگری هم در راه است، و اگر آنها به این انتخابات احترام بگذارند، احتمال این هست که در انتخابات بعدی، آنها نیز مورد احترام قرار بگیرند.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا تأکید کرد: این انتخابات همان چیزی را که همه می‌دانستند اثبات کرد و آن هم این بود که این کشور هنوز تقسیم‌بندی شده است. آنها باید روشی را پیدا کنندتا همه با هم باشند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/202b1e75-2542-4b6c-b436-e7c0770262df"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات