728 x 90

17 ژوئن,

خانم نریمان الروسان، خطاب به مجاهدان اشرف: پیروزی شما نزدیک است

-

خانم نریمان الروسان
خانم نریمان الروسان
خبرگزاری عربی لبنان نوشت: خانم نریمان الروسان نماینده پارلمان اردن که در گردهمایی بزرگ ایرانیان در ۲۶ژوئن شرکت کرده بود، در پیامی به مجاهدان اشرف گفت: ”پیروزی شما نزدیک است. مطمئن باشید که همه آزادگان در کنار شما و آرمانتان ایستاده‌اند“.

در این پیام آمده است:
خواهران و برادرانم در اشرف السلام علیکم و رحمه الله وبرکاته
سلامی از یک خواهر عرب که برای شما محبت و اخلاص دارد، سلامی از سرزمین اردن کشوری که در یک زمانی میزبان شما بود و پشتیبان و یاور شما خواهد بود تا به پیروزی سرفراز به یاری خدا دست پیدا بکنید. سلامی از عطر فلسطین که بر کشورهای ما می‌وزد، عطر فلسطین که از آن فدیه و فدا را الهام می‌گیریم و شما بخشی از این پیام هستید.
خواهران و برادرانم همواره دوست دارم سخنم را با الهام از حرف شعرا شروع کنم و به شما می‌گویم:
«برادر! ظالمان ظلم را از حد گذرانده‌اند و جهاد و فدا حق است» و این جهادی که شما پرچم آنرا بدوش می‌کشید انشاالله شما را به پیروزی خواهد رساند، با رهبری عظیم گوهر شرق و شاخص افتخار آن خانم مریم رجوی, زنی که در مبارزه‌اش و به دوش کشیدن پیام این خلق عظیم الگو شده است.

من در سخنرانی‌ام گفتم که پیروزی شما نزدیک شده است و انشاالله با پایداری و صبرتان پیروز خواهید شد و مطمئن باشید که همه آزادگان در کنار شما و آرمانتان ایستاده‌اند اما این امر نیاز به صبر و پایداری دارد و انشاالله پیروزی از آن شماست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/77de308e-dd6b-4ab8-862f-6884e4d6b934"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات