728 x 90

انتخابات عراق,انفجارات عراق,

طرفهای خارجی پشت ترور اعضای لیست العراقیه هستند

-

اثیل النجیفی، استاندار نینوا
اثیل النجیفی، استاندار نینوا
اثیل النجیفی استاندار استان نینوای عراق طرفهای خارجی را پشت ترور اعضای لیست العراقیه با امکانات گسترده و تکنولوژی پیشرفته دانست.
وی که با تلویزیون الشرقیه مصاحبه می‌کرد گفت: لیست العراقیه بعد از اینکه در انتخابات پیروزی را به‌دست آورد. تبدیل به یک نیروی اساسی در جهت تغییر مطلوب در کل عراق شده است. بسیاری از کسانی که به سهمیه بندیهای روند سیاسی سابق عادت کرده‌اند، در موفقیت لیست العراقیه آن هم به این شکل گسترده و با حمایت مردمی، برای خود خطری احساس می‌کنند. … . تلاش اخیر در موصل جهت ترور شیخ فیصل الیاور معاون اول استاندار نینوا نشان‌دهنده وجود یک تکنولوژی بسیار پیشرفته در انجام این عملیات است که در این‌جا یافت نمی‌شود و همه دلائل نشان‌دهنده این است که کسانی که اقدام به انجام این عملیات کرده‌اند، طرفهای خارجی هستند که امکان داشتن چنین تکنولوژی پیشرفته‌ای را دارند.

استاندار استان نینوا افزود: بسیاری از اقداماتی که در حال حاضر در موصل صورت می‌گیرد، بدلیل پرداخت پول از سوی طرفهای خارجی برای هدف قرار دادن اعضاء لیست العراقیه می‌باشد و آنان به نیابت از طرف آنها اقدام به اجرای این عملیات می‌کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/093f59c5-e624-4087-a248-da7d73b360ff"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات