728 x 90

-

صدها دانشجو از شکست تیم برزیل ابراز خوشحالی کردند

-

هلند بر برزیل پیروز شد
هلند بر برزیل پیروز شد
شب گذشته صدها نفر از دانشجویانی و خانواده‌هایشان که توسط آموزشگاه ماهان بدلیل قبول شدن فرزندانشان با رتبه‌های تک رقمی دعوت شده بودند. هنگام باخت تیم برزیل بدلیل رای منفی دولت برزیل به قطعنامه تحریمها علیه رژیم در شورای امنیت سازمان ملل‌متحد اقدام به برپائی جشن و سرور کردند.

بنا به گزارش دریافتی، جمعه شب ۱۱ تیر ماه آموزشگاه ماهان از دانشجویانی که برای آزمون ارشد کنکور از آموزشگاه ماهان استفاده کرده بودند و موفق به به‌دست آوردن رتبه‌های تک رقمی‌شده بودند همراه با خانواده‌هایشان در جشنی که به این مناسبت برپا شده بود دعوت کرده بود.
در این جشن نسبتاًً گسترده نزدیک به ۵۰۰ نفر از دانشجویان و خانواده‌هایشان شرکت داشتند این جشن تا پایان مسابقه فوتبال بین برزیل و هلند ادامه داشت.
هنگامی که شرکت کنندگان خبر شکست تیم برزیل که دولت متبوع آنها به قطعنامه تحریمها علیه رژیم در شورای امنیت سازمان ملل‌متحد رای منفی داده بود، را شنیدند، با دست زدن و سوت کشیدن ابراز خوشحالی می‌کردند و سالن یک پارچه غرق شادی شده بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/91f6fb4e-c288-40ad-a8bd-1cf45f43adab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات