728 x 90

17 ژوئن,

پیام دبیرکل سازمان خبات کردستان ایران، به‌مناسبت گردهمایی عظیم ایرانیان در تاورنی

-

کاک بابا شیخ حسینی
کاک بابا شیخ حسینی
سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئیَران
Organization of Iranian Kurdistan Struggle



پیام کاک باباشیخ حسینی دبیرکل سازمان خه‌بات کردستان ایران به‌ مناسبت برگزاری گردهمایی عظیم ایرانیان آزادی‌خواه‌ در شهر تاورنی فرانسه‌
هم‌چنانکه‌ انتظار می‌رفت روز شنبه‌ ٢٦ ژوئن ایرانیان آزاده‌ به‌ شیوه‌ای گسترده‌ و چشمگیر در شهر تاورنی نزدیک پاریس با گردهمایی باشکوه‌ ، عظمت مقاومت آزادی‌خواهانه‌ مردم ایران و بطلان رژیم ولایت‌فقیه‌ و عدم مشروعیت آن را نزد جهانیان به‌ اثبات رساندند.
ایرانیان آزاده‌ در کشورهای مختلف به‌رغم مصائب و مشکلات فراوان سالهای متمادی، عزم جزم کرده‌اند تا با مقاومت و پایداری در برابر رژیم سرکوبگر ولایت‌فقیه‌ ، یار و حامی آزادی‌خواهان و قهرمانان شهر اشرف و پیشمرگان دلیر کردستان باقی بمانند. جای بسی خرسندی و افتخار است که‌ مقاومت مردمی دارای یارانی اینگونه‌ است، پس باید یقین داشت… که‌ مقاومتی با پشتیبانی عظیم مردمی در داخل کشور و همکاری و همیاری آزادی‌خواهان در خارج ایران پیروز خواهد شد.

نکته‌ قابل تأملی که‌ برای هر آزادی‌خواه‌ ایرانی، جای افتخار می‌باشد، حمایت عظیم پارلمانترها و شخصیتهای سیاسی جهانی از مردم و مقاومت ایران است، که‌ روز شنبه‌ ٢٦ ژوئن به‌ نمایش گـذاشته‌ شد. البته‌ آن پشتیبانیها که‌ برای آزادی‌خواهان جای خوشحالیست برای سران رژیم ناخوشایند و دردآور می‌باشد که‌ این سوز و گداز و خشم آخوندها، شادی و شعف ایرانیان را صد چندان افزایش می‌دهد.

اگر از گردهمایی عظیم ایرانیان آزاده‌ و پارلمانترها و سیاستمداران اروپایی و آمریکایی سخن می‌گوییم، حتماًًً باید از سخنرانی پرمحتوای خواهر مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده‌ مقاومت ایران که‌ بسیار حائز اهمیت و قابل توجه‌ بود، سخن گفت. ایشان بار دیگر مرزبندی و خطوط قرمز مقاومت پایدار و انقلابی مردم آزادی‌خواه‌ را با حاکمیت ولایت‌فقیه‌ روشن ساختند و بار دیگر بر راه‌ حل سوم که‌ تغییر دموکراتیک به‌ وسیله‌ مردم ایران است مجدداً تأکید کردند. نکته‌ قابل توجه‌ دیگر در سخنان خواهر مریم، اهمیت و توجه‌ ایشان به‌ مبارزه‌ تمامی ملتهای در بند ایران در برابر استبداد حاکمیت آخوندی به‌خصوص مبارزه‌ انقلابی مردم کردستان ایران و پیشمرگان قهرمان و سازمان خه‌بات کردستان ایران طی سالیان متمادی بود.

لازم می‌بینم از صمیم قلب از مقاومت و پایداری بی‌مثال خواهر مریم در رهبری و پیشبرد مقاومت مردم ایران علیه‌ حاکمیت قرون وسطایی آخوندی تقدیر و تشکر کنم و بار دیگر بر تداوم هم‌پیمانی با مقاومت انقلابی سراسری و هم‌چنین از خواهر مریم ارجمند تأکید نمایم.
به‌ امید پیروزی هر چه‌ بیشتر مقاومت انقلابی مردم ایران و سرنگونی محتوم رژیم آخوندی

سازمان خه‌بات کردستان ایران
دبیر کل
باباشیخ حسینی
27/٦/٢٠١٠
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9330f9d7-a999-4e54-88db-785b6ceea59c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات