728 x 90

انتقال اجباري اشرف,

کاپیتان پیشین تیم فوتبال عراق، سرکوب اشرف توسط مالکی را محکوم کرد

-

احمد راضی ملیپوش فوتبال عراق
احمد راضی ملیپوش فوتبال عراق
احمد راضی ملی‌پوش فوتبال عراق وکاپیتان پبشین تیم ملی این کشور از لیست العراقیه اقدامات سرکوبگرانه دولت نوری مالکی علیه ساکنان اشرف را خواست رژیم آخوندی دانست و آن را محکوم کرد.
وی در گفتگو با خبرگزاری اخبار عراق در دفتر قاهره خواستار لغو محاصره ظالمانه اشرف شد.

خبرگزاری اخبار عراق پرسید: آیا رابطه‌یی میان تلاشهای مالکی برای باقی ماندن در حاکمیت و خشنود سازی اربابانش یعنی آخوندهای تهران وجود دارد؟
احمد راضی پاسخ داد: بله رابطه کاملی بین وضعیت سیاسی در عراق و تلاش برای هدف قرار دادن ساکنان اشرف وجود دارد و این خواسته حکومت ایران و تمایلات آن می‌باشد. این تاثیر زیادی در عراق و آنچه که در آن می‌گذرد دارد.
در پاسخ به این سؤال که «اقدامات درست در رابطه با ساکنان اشرف هنگام تشکیل دولت جدید چیست؟» گفت:
این موضوع براساس توافقات امضاء شده و تعهدهای به عهده نیروهای آمریکایی می‌باشد، بنابراین از نیروهای آمریکایی می‌خواهیم که به مسئولیتهای خود برای فشار آوردن به دولت عراق برای متوقف کردن این گونه اعمال فشار بیاورند و این امر اقتضا می‌کند که از آنها حفاظت بشود.

خبرگزاری اخبار عراق پرسید: آیا مالکی از سکوت نیروها و شخصیتهای سیاسی عراقی در رابطه با آنچه که در اشرف برای سیاستهای سرکوبگرانه و ادامه محاصره ظالمانه که بر علیه ساکنان آن انجام می‌دهد استفاده نمی‌کند؟
احمد راضی پاسخ داد: بله این درست است و باید که دولت و مسئولین نقطه شروع شان از منافع عراق باشد و اگر منافع عراق را می‌خواهند باید به اپوزیسیون ایران و ساکنان اشرف به‌عنوان وزنه‌تعادل در قبال رژیم ایران بنگرند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2a10ca39-9104-4d67-91b7-171dd7510ccc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات