728 x 90

اتمي رژيم ,

شرع ناپاک خمینی، دستیابی به بمب اتمی را مجاز می‌داند

-

بمب اتم در دست آخوندها، فاجعه ای برای بشریت
بمب اتم در دست آخوندها، فاجعه ای برای بشریت
خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت نسخه‌یی از کتاب آخوند محمد تقی مصباح یزدی به‌دست آورده که در آن نوشته شده ایران نبایستی خود را از تولید ”تسلیحات هسته‌یی“ محروم کند.
آسوشیتدپرس می‌نویسد دولت ایران و هم‌چنین سلسله مراتب آخوندی آن، مکرراً انکار کرده‌اند که در جستجوی تسلیحات هسته‌یی هستند چیزی که آمریکا و متحدینش آن را فقط یک ادعا می‌نامند.

کتاب آخوند مصباح یزدی به نام ”جمهوری اسلامی، یک موج بزرگ از تغییرات سیاسی در تاریخ“ در سال 2005 نوشته شده است. این کتاب فقط در دسترس آخوندهای ارشد قرار گرفته و در سطح گسترده توزیع نشده است.

آخوند مصباح یزدی در این کتاب نوشته است: ”پیشرفته‌ترین تسلیحات بایستی در داخل کشور تولید شود حتی اگر دشمنان خوششان نیاید. دلیلی ندارد که آنها حق تولید یک نوع تسلیحات ویژه داشته باشند، و کشورهای دیگر از آن محروم باشند“ .
خبرگزاری آسوشیتدپرس می‌نویسد: آخرین بار یک مقام ارشد که چنین اظهاراتی را در سال 2005 کرد محمد جواد لاریجانی بود که اکنون یک مقام ارشد دستگاه قضایی است. وی گفت اسلام دست ایران را برای تولید تسلیحات هسته‌یی نبسته است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7cfeda98-0417-4f9a-83c8-adf16d19bc55"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات