728 x 90

شقه دروني رژيم,

آخوند حسن روحانی: در آینده نزدیک شاهد از دست دادن همه چیز هستیم!

-

آخوند حسن روحانی
آخوند حسن روحانی
حسن روحانی عضو تشخیص مصلحت نظام آخوندی با حمله به باند ولی‌فقیه گفت: «قدم بعدی آنها حذف خط امام و خود امام است». وی از باند مغلوب رژیم خواست در مقابل هتاکیها ساکت ننشینند. آخوند حسن روحانی هشدار داد «این زنگ خطر است اگر امروز به فکر آن نباشیم، خدای ناکرده در آینده نه چندان دور باید شاهد از دست رفتن همه دستاوردها باشیم».
وی باند ولی‌فقیه را به «خوشحال کردن ضدانقلاب و دادن خوراک به رسانه‌های بیگانه» متهم کرد و گفت: «همه باید بدانند اگر حرمت‌شکنی باب شد دیر یا زود دامن همه، حتی طراحان آن را هم خواهد گرفت».

در مقابل، آخوند احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان گفت: «جفایی که جماعت فتنه‌گر در طول 12ماه به خط امام کردند، دشمنان ‌نکردند». وی تهدید کرد: «آنها که همراه با ولایت هستند، خودی و محرم محسوب می‌شوند و آنها که خارج از چارچوب این مسائل هستند، نامحرم و غیرخودی به حساب می‌آیند».
محمدرضا تابش عضو مجلس ارتجاع به باندهای رژیم هشدار داد و گفت: » این‌که مرتب اختلافات را به رخ بکشیم و آن را به جامعه پمپاژ کنیم، کار درستی نیست، چرا که جامعه، جامعه‌ای است که آسیب دیده و هنوز آثار بحرانهای بعد از انتخابات در آن وجود دارد و از ذهن مردم زدوده نشده است. در این جامعه مسأله‌ی انرژی هسته‌یی و تحریم‌های جدید مطرح است و محدودیتهای زیادی فراروی ما قرار دارد».
وی هشدار داد: «به اعتقاد من بروز این اختلافات و تنشها و انتقال آن به آحاد مردم کار عاقلانه‌ای نیست و موجب تضعیف روحیه‌ی مردم و سلب اعتماد آنها به مسئولان می‌شود».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fba07c22-a608-492f-940e-2923f625664e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات