728 x 90

اعتراضات كارگري,

کارگران چینی البرز قزوین دست به تجمع اعتراضی زدند

-

تجمع اعتراضی کارگران چینی البرز- آرشیو
تجمع اعتراضی کارگران چینی البرز- آرشیو
روز سه‌شنبه هیجدهم خرداد کارگران چینی البرز قزوین مجددا مقابل وزارت صنایع واقع در خیابان سمیه تجمع اعتراضی کردند. این کارگران روز گذشته نیز در همین محل به منظور پیگیری مطالبات خود از ارگانهای بالاتر، از قزوین به تهران آمده بودند. آنها از صبح تا عصر مقابل وزارت صنایع تجمع داشتند اما نه تنها هیچ جوابی به پیگیری کارگران داده نشد بلکه برعکس با مخالفت و ممانعت مامورین و یگان ویژه مواجه شدند. در ادامه این کارگران زحمتکش مجبور به ترک محل شدند و در ادامه به نهاد ریاست جمهوری مراجعه کرده و شب را در مقابل نهاد ریاست جمهوری به صبح رساندند.

مجددا کارگران ازساعت ۰۶۳۰ جلو دفتر ریاست جمهوری تجمع خود را از سر گرفتند اما تا ساعت ۱۱۳۰ هیچ پاسخی به آنها داده نشد وآنها را ازمحل ریاست جمهوری دور کردند و به آنها گفته شد که به وزارت صنایع بروند، کارگران به وزارت صنایع رفتند اما وزارت صنایع هم پاسخی به این کارگران نداد.
یکی از کارگران در این رابطه گفت: ”فقط دارند ما ر ا سر می‌دوانند ما در وضعیت معیشتی بسیار بدی به‌سر می‌بریم ولی هیچکس ککش هم نمی‌گزد وبا ما پاسخ نمی‌دهند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f4e3341a-13a5-49b0-ab23-96d9e41ebe46"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات