728 x 90

شهيدان قيام,

گرامیداشت یاد شهیدان قیام، اشکان سهرابی و امیر جوادی‌فر

-

شهیدان قیام , امیر جوادیفر- اشکان سهرابی
شهیدان قیام , امیر جوادیفر- اشکان سهرابی
جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین به دیدار خانواده‌های اشکان سهرابی و امیر جوادی‌فر، از شهیدان قیام و از دانشجویان این دانشگاه رفتند.
به گزارش کمیته گزارشگران حقوق‌بشر در این دیدار دانشجویان ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های سهرابی و جوادی فر، در جریان آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده شکایت قضایی خانواده‌ها برای بررسی علت کشته شدن فرزندشان قرار گرفتند و برای این دو خانواده داغدار «آرزوی صبر و استقامت» کردند. اشکان سهرابی متولد ۱۳۶۸ ، دانشجوی مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد قزوین و دارای کمربند مشکی و دان ۲ تکواندو بوده‌است بود که در روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۸ بر اثر اصابت سه گلوله بسیجیان جنایتکار، به شهادت رسید.

امیر جوادی‌فر متولد ۱۳۶۳ دانشجوی رشتهٔ مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد قزوین بود که در روز ۱۸ تیر ۱۳۸۸ دستگیر و در بازداشتگاه کهریزک، تحت شکنجه به شهادت رسید.
پس از قیام سال ۸۸ ، دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین بارها دست به برگزاری تجمع‌ اعتراضی زدند. از آن جمله می‌توان به تجمع اعتراضی روزهای ۲۴ و ۲۵ خرداد که باعث لغو امتحانات پایان ترم شد، تجمع روز ۱۳ آبان، تجمع روز ۱۶آذر و تجمع روز ۲۲ آذر اشاره نمود.

لازم به ذکر است امیر حسین توکلی، حمید پیروزفام، محمد علی اللهی، هود بازرلو از دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین هستند که هم اکنون در بازداشت به‌سر می‌برند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f028e0b8-b454-43a8-81e3-61c15eea1ac6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات