728 x 90

اعدام 5زنداني سياسي,حكم اعدام 6مجاهد خلق,توطئه خان

هموطنان آزاده در دانمارک علیه اعدام زندانیان سیاسی و در حمایت از اشرف به تظاهرات برخاستند

-

تظاهرات اعتراضی هموطنان آزاده در کپنهاک
تظاهرات اعتراضی هموطنان آزاده در کپنهاک
حامیان مقاومت و هوادران مجاهدین در دانمارک در اعتراض به اعدام ۵ زندانی سیاسی و صدور احکام اعدام برای شش تن از اعضای خانواده‌های اشرفی و هواداران مجاهدین، اقدام به برگزاری تظاهرات در کپنهاک نمودند. در این تظاهرات شماری از خانواده‌های مجاهدان ساکن اشرف شرکت داشتند. هم‌چنین شماری از شهروندان دانمارکی با پیوستن به این تظاهرات، حمایت خود را از قیام مردم ایران و ساکنان اشرف اعلام کردند.
آنها هم‌چنین اعدام زندانیان سیاسی و به ویژه صدور احکام اعدام برای خانواده‌های ساکنان اشرف به جرم دیدار از فرزندانشان در اشرف را محکوم کردند.

دراین تظاهر ات که در روز پانزدهم خرداد و در مقابل عفو بین‌الملل دانمارک صورت گرفت تظاهرکنندگان با در دست داشتن عکسهای شهدای اخیر و قیام و زندانیان سیاسی در حمایت از قهرمانان اشرف و زندانیان سیاسی به  سردادن شعارهای کوبنده  پرداختند. آنها فریاد می‌زدند:
-اشرفی قهرمان امید خلق ایران حمایتت می‌کنیم
-مالکی محکوم بایدگردد، حفاظت اشرفی تضمین بایدگردد.
-اشرف برقراره چون کوه استواره / اشرف پایداره چون کوه استواره
-مرگ بر دیکتاتور زندانی سیاسی حمایتت می‌کنیم
-این ماه ماه خونه خامنه سرنگونه… خامنه‌ای بدونه به‌زودی سرنگونه
-ملت ایران زمین… … دیکتاتورو بزن زمین بزن زمین… .
-نترسین نترسین ما همه با هم هستیم
-مرگ براصل ولایت‌فقیه… … .
-زندانی اسیرم حقتو پس می‌گیرم
-ماهمه یک ندائیم ما همه یک صدائیم… … … … … . کیانوشیم فرزادیم ما همه یک صدائیم
-شکنجه و اعدام زندانیان سیاسی در ایران را متوقف کنید
-ندای مانمرده خامنه‌ای است که مرده… … فرزادما نمرده خامنه‌ای است که مرده
-تجاوز شکنجه اعدام دیگر اثر ندارد… … … … … زندانی سیاسی آزاد باید گردد.

شمار انبوهی از شهروندان دانمارکی در گروههای مختلف به این تظاهرات می‌پیوستند و حمایت خود را از خواسته‌های تظاهرکنندگان اعلان می‌کردند. هم‌چنین توریستهایی که از محل عبور می‌کردند نیز می‌ایستادند و بعد از اطلاع از خواسته تظاهرکنندگان سمپاتی خود را نسبت به آنان و کینه و نفرتشان را نسبت به رژیم ضدخلقی ولایت‌فقیه نشان می‌دادند. آنان به‌طور مرتب عکس و فیلم از تظاهرکنندگان می‌گرفتند دریک مورد خبرگزاری معتبر ژاپنی گزارشی همراه با فیلمبردادی از صحنه تظاهرات تهیه کرد.

در این تظاهرات هواداران مقاومت عکسهای شهدای حمله جنایتکارانه جولای گذشته به اشرف و زندانیان سیاسی اعدام شده توسط رژیم آخوندی و هم‌چنین عکسهایی خانواده‌های مجاهدین اشرفی که رژیم تبهکار آخوندی حکم اعدام آنها را صادر کرده است را در دست داشتند.

شرکت کنندگان درحین شعاردادن تراکتهایی در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بودند زندانیان سیاسی در ایران را آزاد کنید.
هموطنان و حامیان اشرف در این تظاهرات با شعارهای کوبنده، توطئه‌های رژیم آخوندی و دولت مالکی را محکوم کردند. و عکس‌های مالکی و خامنه‌ای را آتش زدند.
در پایان آنها شعار می‌دادند:
-مرگ برخامنه‌ای مرگ برمالکی.
-مالکی برو گمشو.
-مالکی شرمت باد تا به ابد ننگت باد.
-توطئه خامنه‌ای – مالکی علیه شهر اشرف محکوم است محکوم است.
-کوه اگر بجنبد اشرف زجا نجنبد.

در پایان تظاهرکنندگان عکسهای خامنه‌ای و مالکی را پاره و لگدمال کردند.   این تظاهرات مورد توجه گسترده شهروندان دانمارکی قرار گرفت.   تظاهرکنندگان همزمان با خواندن سردو پارتیزان به زبان ایتالیایی و  سرود اعدام گل سرخ با لگد محکم باپا روی عکسهای خامنه‌ای ومالکی جنایتکار می‌کوبیدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5c23e959-dfe7-4ef0-9a86-90c36ab67d94"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات