728 x 90

-

مزد هر بسیجی برای شرکت در سالمرگ دجال 80000 تومان

-

عربده کشی بسیجیان و ایادی جنایتکار آخو,ندها
عربده کشی بسیجیان و ایادی جنایتکار آخو,ندها
به گزارش دریافتی برای هر بسیجی که روز چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه از شهرهای دیگر به تهران آمده است هشتاد هزار تومان پول می‌گیرد. یک منبع آگاه در ستاد اقامه نماز جمعه تهران گفته است: ”برای هر بسیجی که از شهرهای دیگر برای برگزاری مراسم مرگ خمینی به تهران اعزام شده است هشتاد هزار تومان داده می‌شود“ . وی افزود: ”این پول از بیت‌المال برای بسیجیها در نظر گرفته شده است و بیش از سیصد هزار بسیجی از شهرهای مختلف با ثبت‌نام به تهران آمده‌اند. ضمن اینکه تعدادی نیز بدون ثبت‌نام به تهران آمده‌اند. این بسیجیها قرار است روز جمعه و شنبه در اعتراض به آنچه که بدحجابی می‌دانند هم تجمع کنند“ . وی  در ادامه گفت: ”این افراد که یک روز زودتر به تهران آمده‌اند تصمیم داشتند روز پنجشنبه در اعتراض به بدحجابی در تهران تجمع کنند که خامنه‌ای با این اقدام مخالفت کرده و قرار شده که روز جمعه و شنبه این اقدام را انجام دهند“ .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/30bcfe61-d5c5-4093-8ec5-38b1aded463b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات