728 x 90

-

نماینده ایتالیایی، حضور متکی را اهانت به پارلمان اروپا دانست

-

اعتراض نمایندگان شریف پارلمان اروپا به حضور متکی جنایتکار
اعتراض نمایندگان شریف پارلمان اروپا به حضور متکی جنایتکار
سالواتوره تاتارلا، نمایند پارلمان اروپا از ایتالیا، با صدور اطلاعیه مطبوعاتی، حضور منوچهر متکی وزیر خارجه دیکتاتوری آخوندی در پارلمان اروپا را اهانت به پارلمان دانست و نوشت در اعتراض به دروغپردازیهای او هنگام سخنرانی، سالن کمیسیون خارجی پارلمان اروپا را ترک کردند.

در اطلاعیه مطبوعاتی سالواتوره تاتارلا تحت عنوان تو یک دروغگو هستی و حضور تو اهانت به پارلمان اروپاست، آمده است:
انفجار خشم عالیجناب سالواتوره تاتارلا همراه با دیگر نمایندگان ایتالیایی پارلمان اروپا از گروه حزب مردم اروپا باعث شد نمایندگان در حالی که منوچهر متکی وزیر خارجه رژیم ایران در حال سخنرانی بود، به علامت اعتراض سالن کمیسیون خارجی پارلمان اروپا را ترک کنند.
نمایندگان ایتالیایی به رهبری ماریو مائورو با نشان دادن عکسهای دانشجوی ایرانی ندا آقا سلطان که توسط پلیس ایران طی یک تظاهرات اعتراضی کشته شد از متکی پذیرایی کردند. در جریان جلسه استماع، پوتیتو سالاتو، نماینده پارلمان اروپا خواستار لغو حکم اعدام در ایران شد بدون اینکه هیچ جوابی از متکی دریافت کند، در عوض وی با یک نمایش باور نکردنی کشورش را به‌عنوان یک دموکراسی که به اقلیتها و اپوزیسیون احترام می‌گذارد معرفی کرد.
از مردی که از میهمان نوازی ما سوء استفاده کرد فقط یک گردوخاک کذب و دروغ شنیدیم
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b6752cf8-6101-4707-9bb2-771cb2d9102d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات