728 x 90

-

مادر مجید توکلی برای نجات جان فرزندش، استمداد می‌طلبد

-

زندانی سیاسی, مجید توکلی
زندانی سیاسی, مجید توکلی
مادر مجید توکلی طی مصاحبه‌یی که در رسانه‌های مختلف منتشر شده، نگرانی خود را از اعتصاب غذای خشک مجید توکلی اعلام و از مردم تقاضای کمک نموده است که در زیر آورده می‌شود:
از زندان به ما زنگ زدند که مجید 3روز است که اعتصاب غذا کرده است و اعتصاب غذای خشکه و خیلی هم و حالش بد است و ما هم نمی‌دانیم که دیگه از کی تماس بگیریم. از کجا و از کی تماس بگیریم.
صدای ما را هر کی که می‌شنود هر کاری که می‌توانید برای مجید انجام بدهید هر کاری هر کسی که هر کجا هستند و می‌توانند برای مجید هر کاری که می‌توانند بکنند که مجید بتواند از این انفرادی بیرون بیاید چون اعتصاب غذای مجید خشکه و من خیلی نگرانش هستم و خیلی ناراحت هستم برایش که اعتصاب غذای خشک کرده.
مجید سالم بود و هیچ مریضی و ناراحتی نداشت، 4ماه ونیم انفرادی و فقط وقتی که از انفرادی آوردنش بیرون یک کمی حالش بد شده بود و ناراحت بود و گفته بود گلویم و ریه‌ام و اینا خیلی درد دارند و بعد که گفت که رفتم درمانگاه و گفتند چرکی دارد و عفونت کرده است.
به‌خاطر 4ماه و نیم بود که انفرادی بود نه هواخوری داشت و هیچ بیرون نمی‌توانست بیاید من اصلا ملاقات با مجید نمی‌توانم بروم چون بیمار هستم و نمی‌توانم مسافرت کنم. پدرش با برادرش رفته بود و ملاقات حضوری هم بود. اونهم فروردین ماه بود. اول اردیبهشت آوردند عمومی، و حالا بعد دوباره بردنش انفرادی. ما شیراز هستیم و مسافت شیراز تا تهران برای ما سخت است و ده تا 15ساعت راه است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/75b290c7-56ba-4f69-8b99-d459010774f6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات