728 x 90

-

پرونده آخوند زاده

-

محمد مهدی آخوند زاده دیپلمات تروریست رژیم ضدبشری آخوندی و از دست اندر کاران قتل شهید بزرگ حقوق بشر, کاظم رجوی
محمد مهدی آخوند زاده دیپلمات تروریست رژیم ضدبشری آخوندی و از دست اندر کاران قتل شهید بزرگ حقوق بشر, کاظم رجوی
محمد مهدی آخوند زاده دیپلومات تروریست رژیم قصد داشت در کنفرانس بازنگری پیمان منع گسترش سلاحهای هسته‌یی در آمریکا شرکت کند. اما دولت آمریکا به وی ویزا نداد. فلیپ کراولی سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا ضمن تأیید این خبر، در پاسخ به سؤال خبرنگاران که چرا این ویزا داده نشده؟ گفت: تصمیم در مورد ویزا محرمانه است.
در واکنش به این تصمیم آمریکا، نماینده رژیم آخوندی در سازمان ملل‌متحد با ارسال نامه‌یی به ”کمیته روابط سازمان ملل با کشور میزبان“ گفت مقامهای ایالات متحده با ندادن ویزا به آخوندزاده از موقعیت خود به‌عنوان میزبان یک سازمان و نهاد جهانی سوء استفاده کرده‌اند.

خاطرنشان می‌شود محمد مهدی آخوندزاده از فرماندهان ترور دکتر کاظم رجوی شهید بزرگ حقوق‌بشر و مقاومت ایران در سوئیس بوده است. از سال 1997 یک حکم جلب بین‌المللی علیه این دیپلومات تروریست رژیم آخودی صادر شده است.
در شهریورماه سال 1386 مقاومت ایران در یک کنفرانس در مرکز کنفرانسهای کلیسای پروتستان در برلین، جزییاتی از سوابق آخوند زاده را برملا کرد. آخوند زاده در آن سال سفیر رژیم آخوندی در آلمان بود.
در کنفرانس مطبوعاتی برلین گفته شد: در پرونده پلیس سوئیس در مورد ترور دکتر کاظم رجوی تأکید شده که آخوند زاده در محل حضور داشته و با تیم ترور و سایر تروریستها به‌عنوان یکی از فرماندهان طرح عمل می‌کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/33b6f6f9-c3a6-4ab5-a2d4-2ed98a8ce74c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات