728 x 90

توطئه خانواده عليه اشرف,

کسانی که مقابل درب اشرف هستند، مزدوران اطلاعات ایرانند

-

الرافدین
الرافدین
تلویزیون الرافدین گفت: در یک موضع‌گیری ویژه، سخنگوی سازمان مجاهدین خلق ایران فاش کرد که نیروهای دولتی که در حال محاصره قرارگاه اشرف در استان دیالی هستند همراه با عناصری از اداره اطلاعات ایران، تعدادی از ساکنان قرارگاه را بعد از اینکه به آنها قول داده بودند که به کشورهای اروپایی فرستاده می‌شوند به ایران منتقل کرده‌اند. سخنگو گفت این سازمان نوارهای صوتی تعدادی از کسانی که به ایران فرستاده شده‌اند را به‌دست آورده است که می‌گویند شکنجه شده‌اند و خاطرنشان می‌کنند که نیروهای عراقی در انتقال آنها شرکت داشته‌اند.
الرافدین در ادامه، مصاحبه‌یی با ولید فرحات عضو کمیته عربی دفاع از ساکنان اشرف انجام داد و پرسید: جزئیات این افشاگری چیست؟

ولید فرحات عضو کمیته عربی دفاع از ساکنان قرارگاه اشرف پاسخ داد: بر خلاف قول وقرارهایی که برخی از نیروهای عراقی برای انتقال برخی از اعضای سازمان مجاهدین خلق در اردوگاه اشرف مبنی برتآمین مدارکی جهت انتقال آنها به کشورهای اروپایی داده بودند، این افراد به ایران منتقل شدند و مورد شکنجه و بازجویی قرار گرفتند و اقدامات غیراخلاقی و غیرقانونی توسط رژیم ایران با کمک نیروهای عراقی با آنها شده است.
این کار بر اساس همه معیارها جنایت محسوب می‌شود. یعنی به افرادی قول می‌دهند که آنها را از قرارگاه به کشورهای اروپایی می‌فرستند ولی آنها را به ایران می‌فرستند این یک کار غیراخلاقی است که متاسفانه نیروهای عراقی در این اقدام شرکت داشته‌اند.

الرافدین پرسید: آیا دلایلی دارید که نشان بدهد نیروهای عراقی همراه با اطلاعات رژیم ایران در انتقال این ساکنان قرارگاه شرکت داشته‌اند؟
ولید فرحات گفت: خبرها واطلاعاتی را این افراد داده‌اند. ولی اگر به منطق نیز برگردیم با وجود این محاصره امنیتی حول قرارگاه اشرف که از زمان تحویل‌گیری مسئولیت حفاظت اردوگاه توسط نیروهای عراقی شروع شده، آنها چگونه به خارج از اردوگاه منتقل شده‌اند که ناگهان خودشان را در داخل ایران می‌بینند.
الرافدین پرسید: آخرین تحولات شکایتی که شما علیه دولت عراق کردید چیست؟
ولید فرحات پاسخ داد: باید تأکید کنم که افراد دیگری هستند و مدعی می‌باشند که خانواده‌های ساکنان قرارگاه اشرف هستند که هیچ ربطی به ساکنان ندارند و مزدور اطلاعات ایران هستند. نیروهای عراقی 27 بلندگو روی دیوارهای قرارگاه اشرف نصب کرده است و اینها از آن استفاده می‌کنند و به ساکنان اشرف دشنام می‌دهند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/abfeff52-82b5-4698-a6fb-5b1e2c774651"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات