728 x 90

اتمي رژيم ,

ارتقاء توان موشکی، زمینه‌ای برای حمل کلاهک اتمی

-

آزمایش موشکی میانبرد رژیم ایران
آزمایش موشکی میانبرد رژیم ایران
مجله فارن پالاسی، در شماره این هفته خود نوشت: تلاش رژیم ایران برای ساخت موشکهای دوربرد هنگامی معنی بیشتری می‌یابد که آن را در تلاشهای این رژیم برای دست‌یابی به بمب اتمی ضرب کنیم.
فارن پالاسی افزود: تلاش برای دست‌یابی به بمب اتمی ناچاراً نیاز به حمل کننده‌یی دارد که آن را سریع و باقدرت کافی حمل نماید. به همین دلیل است که رژیم ایران به‌دنبال موشکهای با برد بلند است.

فارن پالاسی سپس نوشت: مطالعات تازه منتشر شده مرکز بین‌المللی مطالعات استراتژیک بر این واقعیت تأکید دارد که چگونه رژیم ایران تلاش می‌کند تحقیقات و آزمایشهای موشکی خود را ارتقاء دهد و قابلیت حمل کلاهکهای اتمی را در آنها ایجاد نماید.

مرکز بین‌المللی مطالعات استراتژیک در لندن می‌افزاید: ابتدا رژیم ایران در تلاش است توانایی موشکهای با سوخت جامد را بالا ببرد و موشکهای برد متوسط خود را ارتقاء دهد. این عمل باعث می‌شود که این موشکها بتوانند اهداف نزدیکتر در خاورمیانه را هدف قرار دهند.

فارن پالاسی در پایان نوشت: البته نباید از نظر دور داشت که این تحقیقات بر روی موشکهای وارداتی رژیم یعنی اسکادهای بی و سی و موشکهای نودنگ از کره شمالی انجام می‌شود که رژیم ایران نام آنها را به شهاب 1، 2، 3 و قدیر تغییر داده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3dc24df0-8a2c-497e-873a-d09f06c65be8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات