728 x 90

-

صدقه!، برای بقای نظام سراسر نجاست آخوندی

-

آخوند بهجت
آخوند بهجت
این روزها زنده و مرده نظام نگران حفظ ولایت است. یکی از راهها صدقه است. راهی که یکی از مردگان نظام. آخوند بهجت پیشنهاد کرده است.
به گزارش سایت حکومتی جهان، آخوند ری شهری وزیر سابق اطلاعات رژیم در کتابی که اخیراً منتشر کرده به ذکر روایتی از آخوند بهجت پرداخته و به نقل از او صدقه را بهترین راه برای حفظ نظام ذکر کرده است.

سایت حکومتی می‌نویسد:
«حجه الاسلام محمدی ری شهری در کتاب زمزم عرفان که اخیرا در نمایشگاه کتاب عرضه شد به ذکر خاطره‌ای از آیت‌الله بهجت پرداخته است که قابل تامل و خواندنی است. به گزارش سرویس سیاسی جهان حجه الاسلام ری شهری در این کتاب نقل می‌کند در دیداری که اواخر سال ۸۶ با آیت‌الله بهجت داشتم ایشان فرمودند: آقای خمینی را در خواب دیدم که جلوی من نشسته، ولی ضعیف و رنجور. ناگهان سکته کرد و از دنیا رفت. این بدان معنا است که نهضت ایشان تاکنون بوده، ولی دچار مشکل می‌شود. برای پیشگیری از آسیب دیدن نهضت به آقای خامنه‌ای پیغام دادم که من برای پیشگیری از آسیبها اقداماتی انجام داده ام؛ لیکن خود ایشان هم باید کارهایی را انجام دهد. نمی‌دانم انجام داد یا نه. بعد ایشان آقای حجازی را فرستاد و توضیح خواست.

در ادامه آیت‌الله بهجت خطاب به آقای ری شهری می‌فرمایند: شما هم کاری بکنید. آقای ری شهری می‌گوید: غیر از دعا و ذکر چه می‌توان کرد؟
که ایشان می‌فرمایند: قربانی و صدقه موثر است.»
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ad83f56f-6d77-4a4c-aab9-97d1018e462a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات