728 x 90

-

عربده‌کشیهای آخوند احمد خاتمی، علیه زنان قیام آفرین

-

زنان اشرف نشان میهن, ریشه نظام پلید آخوندی را برخواهند کند
زنان اشرف نشان میهن, ریشه نظام پلید آخوندی را برخواهند کند
آخوند احمد خاتمی امام جمعه شماره موقت رژیم در نمایش جمعه تهران بار دیگر به بهانه خمینی ساخته بدحجابی به عربده‌کشی علیه زنان پرداخت و نسبت به مقاومت و ایستادگی زنان آه و ناله سر داد و گفت در برخی جاها کشف حجاب را تجربه می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس، ۱۷ اردیبهشت، آخوند جنایتکار احمد خاتمی مقاومت و ایستادگی زنان در برابر فشارهای رذیلت‌بار را «جبهه جنگ نرم» علیه نظام توصیف کرد و با عباراتی ناشی از زن‌ستیزی و رذالت آخوندی، گفت: «این جریان سعی می‌کند با ابتذال در حوزه فیلم، هنر، تئاتر، ورزش، مجلات خود را نشان بدهد. یکی از این حوزه‌ها فساد و بدحجابی است و در برخی جاها اخیرا برخی کشف حجاب را تجربه می‌کنند».

امام جمعه رژیم در تهران و عضو هیأت رئیسه خبرگان ارتجاع، کف به دهان خطاب به زنان میهنمان گفت: «بر خلاف تصور برخیها حجاب مسأله شخصی نیست و کاملا مسأله اجتماعی است و منکر حجاب سازنده ده‌ها گناه کبیره است».

آخوند احمد خاتمی در خطبه‌های نمایش جمعه به تهدید و ارعاب روی آورد و با بیان اینکه قانون عفاف و حجاب ابتدا به وزارت ارشاد ارجاع شده و اخیرا گویا به وزارت کشور محول شده است، گفت: خواست مردم اجرای قانون عفاف و حجاب است و مردم جانشان به لب رسیده از این بدحجابیها و مسئولان بدانند مردم متدین تعلل در اجرای این قانون را نمی‌پذیرند.

وی گفت: به بازیگران ابتذال و مباشران بدحجابی و آنان که با عمل از بدحجابی حمایت می‌کنند عرض می‌کنم همان‌طور که ملت جریان فتنه سیاسی را عقب راند با همان قدرت در مقابل جلوه‌های بدحجابی که یادگار رضاخان قلدر است خواهد ایستاد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/72842176-7fe5-4b50-a303-df52564b30da"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات