728 x 90

توطئه خانواده عليه اشرف,

دولت مالکی صلاحیت و توان و اراده حفاظت از ساکنان اشرف را ندارد

-

عراق برای همه
عراق برای همه
مرکز اطلاع رسانی عراق برای همه، نامه رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت به باراک اوباما مبنی بر ضرورت اتخاذ اقدامات مقتضی برای تضمین حفاظت اشرف را منعکس کرد. در نامه خانم مریم رجوی خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا از جمله آمده است: … به‌دنبال حمله شکست خورده 26فروردین گذشته، روز شنبه 4اردیبهشت یک مقام نخست وزیری عراق که عامل شناخته شده رژیم ایران است، به اشرف رفته و دستورات جدیدی را برای اعمال فشار علیه  مجاهدان اشرف صادر کرده است. وی همان کسی است که درحملات جنایتکارانه ششم و هفتم  مردادماه گذشته دستور شلیک بجانب مجاهدان بی‌سلاح را صادر کرده بود.

رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا تأکید کرد: وقایع هفته‌های گذشته باز هم نشان داد که دولت مالکی نه تنها صلاحیت و توان و اراده حفاظت ساکنان اشرف را ندارد بلکه همدست دیکتاتوری آخوندی، در توطئه‌های سرکوبگرانه علیه اشرف است. از این‌رو، با توجه به موافقتنامه ساکنان اشرف با نیروهای آمریکایی و با توجه به تعهدات بین‌المللی آمریکا، ضروری است که اقدامات مقتضی برای تضمین حفاظت ساکنان اشرف و تامین حقوق آنان در چارچوب قوانین بین‌المللی و برای پایان دادن به کارزار کثیف رژیم آخوندی و دولت مالکی و برچیدن بساط ننگین مزدوران اطلاعات آخوندی و نیروی تروریستی قدس در مقابل اشرف، اتخاذ شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/07319a99-0e31-4e74-ad9f-69b5e9a0f9f2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات