728 x 90

شقه دروني رژيم,

ادامه درگیریهای مجلس ارتجاع و کابینه پاسدار احمدی‌نژاد

-

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع
علیرضا زاکانی عضو مجلس ارتجاع گفت: بر شکایتمان از رحیمی معاون اول احمدی‌نژاد باقی هستیم. وی افزود: این موضوع باید فارغ از مسائل سیاسی و بخشی، از سوی دستگاه قضایی دنبال شود.

محمدرضا خباز عضو دیگر مجلس رژیم هم با حمله به پاسدار احمدی‌نژاد گفت: دولت به صندوق توسعه ملی به مانند صندوق دم‌دستی یا قلک نگاه نکند. دولت علاوه‌ بر اینکه برخلاف قانون از حساب ذخیره ارزی برداشت کرد به بخش خصوصی هم کم‌توجهی کرد.

مقیمی عضو مجلس ارتجاع گفت: اینکه احمدی‌نژاد از کجا پیش‌بینی کرده که زلزله بیاید بر ما معلوم نیست. ما هیچ گزارش جدیدی از طرف کارشناسان نگرفته‌ایم. وی افزود: احمدی‌نژاد به‌جای دادن وعده به مردم که محل پرداخت آن نیز مشخص نیست، بهتر است طرح جامع شهری که 5سال از تصویب آن می‌گذرد را به اجرا درآورد.

متقابلاًًًًًًًًًًًً در پی شکایت کابینه پاسدار احمدی‌نژاد، یک عضو مجلس ارتجاع به نام عبدالجبار کرمی توسط دادستان انقلاب تهران احضار شد. کرمی به اتهام برخورد و توهین به دولت و مقامهای دولتی احضار گردیده است.
و داریوش قنبری عضو مجلس ارتجاع به باند حاکم هشدار داد: جریانی که دولت را در دست گرفته بقیه جریان‌های کشور را حذف می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/231e91ca-62fd-48d5-ad82-09fbf294dd55"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات