728 x 90

تلگراف لندن: یک جنایتکار جنگی رژیم ایران (حمید نوری) در مبادله زندانیان با یک دیپلمات سوئدی مبادله شده است

تظاهرات ایرانیان آزاده در استکهلم علیه مبادله و آزادی دژخیم حمید نوری
تظاهرات ایرانیان آزاده در استکهلم علیه مبادله و آزادی دژخیم حمید نوری

تلگراف:

شورای ملی مقاومت ایران گفت آزاد کردن حمید نوری

فاشیسم مذهبی را برای تشدید تروریسم گروگان‌گیری و باج‌گیری

گستاخ خواهد کرد

تلگراف چاپ لندن روز ۲۷خرداد درباره آزادسازی دژخیم حمید نوری نوشت: یک جنایتکار جنگی رژیم ایران (حمید نوری) در مبادله زندانیان با یک دیپلمات سوئدی مبادله شده است. موضوعی که باعث واکنش شدید گروه‌های حقوق‌بشری شده است.

ائتلافی از گروه‌های اپوزیسیون در ایران در توضیح این مبادله گفت: آزادی نوری تنها رژیم آخوندها، شکنجه‌گران و جلادانش را برای ادامه نسل‌کشی و جنایات علیه بشریت گستاخ می‌کند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران در ادامه گفت: این اقدام فاشیسم مذهبی را برای تشدید تروریسم، گروگان‌گیری و باج‌گیری گستاخ خواهد کرد.

قراردادهای دوجانبه‌ای که کشورها با رژیم ایران برای آزادی اتباع خارجی و دوتابعیتی می‌بندند که به‌طور غیرقانونی توسط رژیم ایران ربوده شده و برای استفاده به‌عنوان ابزار چانه‌زنی به زندان افتاده‌اند، پیام روشنی به رژیم ایران می‌دهد: شهروندان ما را بگیرید و سپس قیمت خودتان را بگویید، ما خواهیم پرداخت. ”

شورای ملی مقاومت افزود که این توافق به جمهوری اسلامی برای گروگان‌گیری پاداش می‌دهد و رژیم ایران را تشویق می‌کند که به تجارت پرسود گروگان‌گیری خودش ادامه دهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8df16f85-edc5-4655-929d-d2d25e65669e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات