728 x 90

توطئه خانواده عليه اشرف,حمله به اشرف,

دکتر ظافر العانی خواستار تسریع در قرار دادن قرارگاه اشرف تحت حفاظت بین‌المللی شد

-

دکتر ظافر العانی
دکتر ظافر العانی
دکتر ظافر العانی، دبیرکل تجمع آینده ملی عراق خواستار تسریع در قراردادن قرارگاه اشرف تحت حفاظت بین‌المللی شد و گفت حفاظت دولت عراق به دلیل رابطه‌اش با رژیم ایران برای ساکنان این قرارگاه تضمین ندارد.

وی که با مرکز اطلاع رسانی الملف مصاحبه می‌کرد گفت: سازمان ملل‌متحد باید این قرارگاه را تحت حمایت خود بگیرد مگر اینکه یک دولت ملی عراقی بر سر کاربیاید که بیانگر منافع مردم عراق باشد و نه منافع رژیم ایران.

دکتر ظافر العانی تحریکات دولت عراق را مورد انتقاد قرار داد و گفت اعضاء سازمان مجاهدین خلق که در این قرارگاه ساکن هستند بر اساس عرفها و قوانین بین‌المللی به‌رسمیت شناخته شده از حفاظت بین‌المللی برخوردار می‌باشند.

وی در رابطه با اظهارات سعد مطلبی مشاور سیاسی دولت عراق که گفته بود ”پخش کردن سروهای مخالف رژیم ایران بر خلاف قانون است چرا که تهدید علیه یکی از کشورهای همسایه محسوب می‌شود“ گفت رژیم ایران دور است و بعید است که آهنگ ها و سرودهایی که ساکنان اشرف می‌شنوند را بشنود. وی این اظهارات را دلیلی بر نفوذ رژیم ایران در عراق دانست و از چنین اظهاراتی در شرایطی که دولت عراق در برابر مسلح کردن و حفاظت از گروههای مسلح و ارسال مواد انفجاری و قطع آب و تجاوز به میدان نفتی فکه از سوی رژیم ایران سکوت می‌کند ابراز تعجب کرد.

دکتر ظافر العانی گفت دولت عراق پر از مزدورانی است که از هیچ چیز نمی‌گذرند مگر اینکه آنرا به رژیم ایران منتقل نمایند وی افزود ارگانها و شبه‌نظامیان دولتی از اینکه به‌صورت باز ارتباطشان با رژیم ایران را اعلام کنند خجالت نمی‌کشند.
دکتر ظافر العانی گفت در فضای تلاشهایی که برای تشکیل دولت آینده انجام می‌شود می‌خواهد چاپلوسی رژیم ایران را بکند تا این رژیم به چاپلوس توجه نماید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e15fd0ed-eecd-436a-9c36-62e592bead7f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات