728 x 90

-

سرکرده پلیس راه رژیم، علت مرگ و میر در جاده‌ها را غیراستاندارد بودن جاده‌ها و اتوبانها، ذکر کرد

-

آمار سرسام  آور مرگ و میر درجاده ها, یکی از پهنه های بی کفایتی رژیم غارتگر آخوندی است
آمار سرسام آور مرگ و میر درجاده ها, یکی از پهنه های بی کفایتی رژیم غارتگر آخوندی است
پاسدار محسن بیگی، سرکرده پلیس راه در رژیم آخوندی گفت اتوبانها و جاده‌ها از استانداردهای لازم برخوردار نیستند و از عوامل اصلی افزایش تصادف و کشتار مردم محسوب می‌شوند.
پاسدار بیگی که اظهاراتش توسط خبرگزاری حکومتی مهر منعکس شده، گفت: «در حال حاضر جاده‌های کشور ویژگی های کامل یک جاده استاندارد را ندارند و برای عبور رانندگان متناسب نیستند».
سرکرده پلیس راه رژیم افزود: «بسیاری از راههای کشور از نظر شیب، عرض و علائم مشکلات فنی داشته و از تمام خصوصیات لازم برای یک جاده استاندارد برخوردار نیستند… . علاوه بر راههای اصلی راههای فرعی نیز که بخشی از تصادفات در آنها به وقوع می‌پیوندد، پارامترهای یک جاده را ندارند.

شایان یادآوری است، که رژیم آخوندی رکود دار تصادفهای منجر به مرگ در جهان است. از سوی دیگر ساخت بزرگراههای کشور در دست سپاه پاسداران ضد مردمی است که علاوه بر اینکه با استانداردهای لازم انطباقی ندارد، از قبَل آنها میلیاردها تومان سود به جیب مزدوران سپاه و کارگزاران رژیم سرازیر می‌شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f11ca6c5-1d1e-4c6e-a874-f24e45b6f020"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات