728 x 90

-

وحشت سردمداران رژیم از محاکمه عوامل اطلاعاتی- قاچاقچی خود در ایتالیا

-

سلاحهای قاچاق شده در ایتالیا توسط مأموران رژیم آخوندی
سلاحهای قاچاق شده در ایتالیا توسط مأموران رژیم آخوندی
مقامات رژیم آخوندی در وحشت از محاکمه عوامل خود درایتالیا که هفته گذشته به‌عنوان قاچاقچیان سلاح دستگیر شدند، ملتمسانه از ایتالیا خواهان آزادی تروریستهای دستگیر شده خود شدند، اما با پاسخ منفی وزیر خارجه این کشور مواجه شدند.
فراتینی ضمن تأکید بر استقلال قوه قضاییه ایتالیا، با یادآوری این که عوامل رژیم در جریان قاچاق سلاح دستگیر شده‌اند، تأکید کرد که نمی‌تواند تأثیری روی پرونده آنها بگذارد.
روز گذشته پاسدار لاریجانی در کنفرانس خبری خود، با اشاره به دستگیری شماری از مأموران وزارت اطلاعات و دلالان سلاح برای رژیم آخوندی، گفت: «ایتالیایی‌ها اشتباه کردند، زیرا آقای معصومی‌نژاد خبرنگاری خوب و حرفه‌یی است».

رئیس مجلس ارتجاع با وقاحت تمام گفت: «اصلاً به آقای معصومی‌نژاد هم نمی‌خورد که بخواهد این‌گونه کارها را آن‌گونه که اتهامات واهی ایتالیاست انجام دهد».

لازم به ذکر است، منوچهر متکی، وزیر خارجه رژیم آخوندی، در تماس با فراتینی، از وی درخواست آزادی معصومی‌نژاد را کرده بود.
فرانکو فراتینی، وزیرخارجه ایتالیا، به التماسهای رژیم پاسخ رد داد و گفت: دولت ایتالیا نمی‌تواند بر روی سیستم قضایی این کشور تأثیر بگذارد.
وی گفت دولت نمی‌تواند دررابطه با موضوع قاچاق سلاح که معصومی‌نژاد درگیر آن شده است تاثیر بگذارد.
فراتینی خود مختاری کامل و استقلال عمل قضاییه در کادر قانون اساسی ایتالیا را خاطرنشان نمود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c8f71a2e-b453-4efe-9a51-45516abd5dc8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات