728 x 90

-

همبستگی زنان فنلاند، با زنان بپاخاسته ایران و اشرف

-

خانم مریم رجوی در کنفرانس زنان در احزاب فنلاند
خانم مریم رجوی در کنفرانس زنان در احزاب فنلاند
رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی درجلسه‌یی تحت عنوان همبستگی زنان فنلاند با زنان ایرانی در مرکز کنفرانس‌های هلسینکی موقعیت زنان ایران و نقش آنان در مبارزه برای تحقق آزادی و دموکراسی و به زیر کشیدن رژیم ولایت‌فقیه را تشریح نمود.

این جلسه به ریاست خانم پیانورا کائوپی و با شرکت یکصد تن از متخصصان، حقوقدانان، مسئولان زنان در احزاب فنلاند، اعضای سازمانهای غیردولتی مدافع حقوق زنان و دانشجویان برگزار شد.
خانم انیسه بومدین حقوقدان، اسلام شناس، بانوی اول الجزایر در دوران ریاست جمهوری هواری بومدین و لیدی اودیل اسلین نیز حضور داشتند و سخنرانی کردند.
در این اجلاس خانم کائوپی بیاینه گروه همبستگی پارلمان اروپا با زنان برای یک ایران آزاد را به اطلاع حاضران رساند.
این گروه پارلمانی اخیراً توسط نمایندگان زن پارلمان اروپا تشکیل شده است. این بیانیه مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت و بسیاری با امضای آن حمایت خود را از مقاومت زنان ایران ابراز داشتند.

در این جلسه هم‌چنین شماری از شرکت کنندگان سخنرانی کردند از جمله خانم سارا روکانن مدیر امور اجرایی شبکه زنان حزب دموکرات مسیحی هلسینکی و خانم ساتو بارتیو وارا وکیل و عضو کانون وکلای هلسینکی
هم‌چنین پیام همبستگی انجمن فمینیست یونیون فنلاند یکی از قدیمی‌ترین سازمانهای زنان فنلاند قرائت شد
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/14a0cd25-bc10-42e2-b7f7-bbb3fa8ad19a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات