728 x 90

انتخابات عراق,دخالت رژيم در عراق,

انتخابات عراق، یک پیروزی چشمگیر بر رژیم ایران و تروریستهاست

-

انتخابات عراق, پیروزی بر فرقه گرایی
انتخابات عراق, پیروزی بر فرقه گرایی
ولید فارس از بنیاد دفاع از دموکراسی در واشنگتن، انتخابات عراق را یک پیروزی چشمگیر بر رژیم ایران و تروریستها توصیف کرد.

آیا انتخابات عراق یک سرفصل جدید است، یا همه چیز مثل سابق می‌باشد؟
ولید فارس از بنیاد دفاع از دموکراسی در واشنگتن پاسخ داد: اگر به این انتخابات نگاه کنیم، شکی نیست که این انتخابات یک پیروزی خیره کننده برای روند دموکراسی علیه تروریستها چه رژیم ایران و چه القاعده و چه دیگران است. البته جای تأسف دارد که تروریستها با کشتن 38نفر یکبار دیگر صحنه تأسفباری را بوجود آوردند، اما میلیونها عراق رأی دادند. آنچه مهم است این است که کسانی که در سال 2003 دوازده سیزده ساله بودند، امروز در سنین نوزده، بیست سالگی در ابعاد وسیع رأی دادند. اینها کسانی هستند که آینده عراق را تشکیل می‌دهند.

ولید فارس در مورد خروج نیروهای آمریکایی از عراق بر طبق برنامه اعلام شده گفت؛ ”دولت آمریکا متعهد است که به جدول زمانبندی برسد. ولی آنچه که باید در نظر گرفته شود، یک تعهد دیگر آمریکا به عراق است. تعهد به دموکراسی و یک دولت دموکراتیک در عراق. اگر دولت آینده مورد تجاوز یا تحت فشار تروریستها، نه تنها داخلی، بلکه رژیم ایران و سوریه قرار گیرد، که تهدید اصلی علیه امنیت ملی عراق هستند، ما باید در کنار عراقیها باقی بمانیم. شکی نیست، که القاعده و سایر گروههای تروریستی وابسته به رژیم ایران، دست‌بردار نخواهند بود. این یک مسأله یک روزه نخواهد بود. آنها تلاش خواهند کرد تا روند سیاسی عراق را تحت تأثیر قرار دهند. اما عراقیها می‌دانند که با وجود این خشونتها، روند دموکراسی در عراق از بین نخواهد رفت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d1f05412-b7cb-437c-b7e5-f2b525684cac"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات