728 x 90

انتخابات عراق,دخالت رژيم در عراق,

وحشت پاسدار رحیم صفوی از سقوط محتوم رژیم آخوندی

-

پاسدار رحیم صفوی
پاسدار رحیم صفوی
پاسدار رحیم صفوی سرکرده سابق سپاه پاسداران و مشاور نظامی ولی‌فقیه ارتجاع نگرانی خود را از سقوط محتوم رژیم آخوندی نشان داد و گفت: من در سمت دستیاری حضرت آقا هر ماه یک نامه و گردشکار خلاصه در حد دو الی سه صفحه به‌عنوان مشورت البته با مضمون چه باید کردها را به حضرت آقا ارائه می‌دهم و ایشان عنایت دارند که آن را به شورای عالی امنیت ملی ارجاع می‌دهند.
وی که روز دوشنبه در جمع به اصطلاح نخبگان فرهنگی سپاه پاسداران سخنرانی می‌کرد افزود: آسیب‌پذیری ما همین بحث فرهنگی است که دشمنان ما پیش از ما این ضعف را شناخته‌اند بنابراین ما با قدرت نرم و فرهنگی می‌توانیم در مقابله با فرهنگ مهاجم بایستیم و به آن غلبه پیدا کنیم.

پاسدار رحیم صفوی به‌رغم چندین ماهواره فارسی زبان، باز هم خواستار ماهواره‌های بیشتری برای صدور ارتجاع و تروریسم شد و گفت: ‌ای کاش می‌توانستیم چند شبکه ماهواره 24ساعته به چند زبان که تمام دنیا را پوشش دهد داشتیم.

وی به تنفر دانشجویان از ولی‌فقیه ارتجاع و خمینی دجال در دانشگاهها اعتراف کرد و گفت: دانشگاهها امروز وضعیت خوبی ندارند، جای دلسوزان انقلاب و نخبگانی که به حضرت امام، مقام معظم رهبری و قانون اساسی وفادار باشند خالی است.

مشاور ولی‌فقیه ارتجاع در امور نظامی هم‌چنین از حذف ایادی رژیم در انتخابات عراق ابراز نگرانی کرد و گفت: دعا کنید امروز صندوقهای رای عراق را می‌شمارند دو جبهه ائتلاف اسلامی عراق که ازشیعیان تشکیل شده‌اند بتواند اکثریت مجلس را به دست آورند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f5ca0a82-ee46-4750-99d4-2bdc9d458b0b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات