728 x 90

توطئه خانواده عليه اشرف,

شیخ حارث الضاری، اقدامات دولت عراق علیه ساکنان اشرف را محکوم کرد

-

شیخ حارث الضاری
شیخ حارث الضاری
شیخ حارث الضاری رئیس هیأت علمای مسلمین عراق، اقدامات دولت عراق علیه ساکنان اشرف را محکوم کرد و آن را رفتاری غیرانسانی توصیف نمود.
وی که با روزنامه العرب نیوز اردن مصاحبه می‌کرد، در پاسخ به این سؤال که ”چگونه رفتار حکومت عراق را با گروه مجاهدین خلق ارزیابی می‌کنی؟“ گفت: این رفتاری غیرانسانی است، چرا که سازمان مجاهدین خلق خلع سلاح شده، و این به عرف عراقی برمی‌گردد که آنها مهمان عراقیها هستند، به همین خاطر آنچه که این حکومت با آنها کرده است از جانب ما و غالب مردم عراق محکوم است، این (سوء رفتار) چیزی به جز ارائه خدمتی برای رژیم ایران نبوده است، این گروه بی‌سلاح هستند و هیچ خطری برای امنیت و یا عراق و یا برحکومت فعلی نیز ندارند.

شیخ حارث الضاری درباره نقش رژیم ایران در عراق نیز گفت: رژیم ایران همیشه در عراق آن هم در تمامی پهنه‌های امنیتی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نقش منفی روزافزونی ایفا کرده است. رژیم ایران نقش بسیار خطرناکی را در عراق بازی می‌کند. قسمتی از خاک عراق یعنی منطقه فکه را اشغال کرده و تا بحال نیروهایش در آن‌جا هستند درحالیکه این منطقه عراقی بوده و در داخل مرزهای بین‌المللی عراق می‌باشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8f342706-5192-46a4-bd86-92e32282c4bb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات