728 x 90

-

دروغپردازی رسانه‌های آخوندی درباره اعدام عبدالحمید ریگی

-

--
--
شماری از رسانه‌های رژیم از جمله سایت سپاه پاسداران به نام جوان آنلاین و خبر آنلاین اعلام کردند که عبدالحمید ریگی، برادر عبدالمالک، صبح امروز اعدام شده است. سایت سپاه پاسداران ضمن برشمردن شماری اتهامات برای او، نوشت: عبدالحمید ریگی که به اعدام محکوم شده بود و بنابر دلایلی حکم وی به تأخیر افتاده بود، صبح امروز اعدام شد.

به فاصله کوتاهی، خبرگزاری ایسنا و برخی دیگر از رسانه‌های حکومتی از جمله تلویزیون شبکه خبر، این خبر را تکذیب کردند. خبرگزاری ایسنا گزارش داد محمد مرزیه، دادستان زاهدان، با تکذیب خبر اجرای حکم اعدام عبدالحمید ریگی که در برخی سایتها و نشریات منتشر شده، عنوان کرد حکم اعدام عبدالحمید ریگی فعلاً اجرا نمی‌شود و زمان اجرای آن در آینده مشخص خواهد شد.

این خبرهای ضد و نقیض که تماماً از طریق رسانه‌های رسمی حکومتی منتشر شده، مبین ابعاد دروغگوییها و دجالگریهای رژیم است که به منظور سرپوش گذاشتن بر حقایق در ماجرای استرداد عبدالمالک ریگی و حاکی از ترکیدن بادکنک تبلیغاتی و هیاهوی کاذبی است که رژیم مفلوک و طلسم شکسته ولایت‌فقیه به شدت خود را نیازمند آن می‌داند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/512e0af3-8510-4d04-bbc1-690676b06e03"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات