728 x 90

-

رژیم آخوندی، ضمن تبلیغات مضحکی از دستگیری عبدالمالک ریگی خبر داد

-

عبدالمالک ریگی
عبدالمالک ریگی
رژیم آخوندی دیروز با تمام رسانه‌ها و سایتها و ارگانهای تابعه، در تبلیغات مسخره‌ای که از منتهای ضعف و نیاز ولی‌فقیه ارتجاع به قدرت نمایی و اعلام پیروزیهای دروغین در اثناء قیام مردم ایران، حکایت می‌کند، با آب و تاب بسیار از دستگیری عبدالمالک ریگی رهبر گروه جنبش مقاومت مردمی ایران (جندالله) در یک عملیات فوق‌العاده وزارت اطلاعات آخوندها در خارج از خاک ایران خبر داد.

اما ساعتی بعد تلویزیون الجزیره خبر داد: مقامات پاکستانی روایت حکومت ایران درباره عملیات دستگیری تکذیب نمودند و گفتند یک هفته قبل رهبر گروه سنی جنداله ایرانی عبدالمالک ریگی را به ایران تحویل داده‌اند و این در حالی است که تهران اعلام کرد که ریگی را دستگیر کرده و تصاویری از ورود تعدادی از مأموران ویژه امنیتی به یک هواپیمای مسافربری کوچک که حامل ریگی بود نشان می‌دهد که او را دستگیر می‌کنند.

در اطلاعیه‌ای که امروز از سوی جنبش مقاومت مردمی ایران (جندالله) منتشر شده، خاطرنشان می‌شود:
عبدالمالک ریگی رهبر این گروه در یک عملیات تروریستی و با همکاری سرویسهای اطلاعاتی غرب و اطلاعات افغانستان و اطلاعات پاکستان دستگیر و به رژیم جنایت‌پیشه ولایت‌فقیه تحویل داده شده است.

در ادامه همین اطلاعیه آمده است: «رژیم ایران و وزارت اطلاعاتش حقیرتر و ناچیزتر از اینند که چنین عملیاتی را به اجرا در آورند».

خبرگزاری سپاه پاسداران صبح امروز خبر داد که وزیر کشور رژیم در بیرجند اعلام کرده است که ریگی در یک عملیات فوق‌العاده در خارج از خاک ایران دستگیر و به داخل کشور منتقل شده است.

پاسدار نجار وزیر کشور رژیم تبریکات مسخره خود را «به فرماندهی معظم کل قوا و نیروهای نظامی و سربازان» بدنام اطلاعات آخوندها عرضه کرد و متعاقباً از 208تن از گماشتگان ولی‌فقیه ارتجاع در مجلس رژیم با شتاب بسیار پیام تبریکی مشابهی منتشر کردند.
آن‌گاه وزیر کشور و وزیر اطلاعات آخوندها با قدرت نمایی شتابان آخوندی برای زهر چشم گرفتن از همه مخالفان به تشریح عملیات تروریستی و آدم‌ربایی خود پرداختند و آن را نشانه «اشراف اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی در منطقه» خواندند.

همزمان، آخوند مصلحی، وزیر اطلاعات آخوندها نیز به معرکه‌گیری و قدرت نمایی درباره شیوه آدم‌ربایی و دستگیری عبدالمالک ریگی روی آورد و او را عامل آمریکا و انگلستان معرفی کرد.
خبرگزاری سپاه پاسداران به نقل از وزیر اطلاعات آخوندها گزارش کرد که ریگی تا 24ساعت قبل در یک مقر نیروهای آمریکایی در افغانستان به‌سر می‌برد و قبل از آن هم تنگه جبل الطارق جنوب اسپانیا رفته بوده است.

جالب توجه اینکه، سردژخیم اطلاعات بدنام آخوندها پیشاپیش از اهمیت و جالب بودن اعترافاتی که قرار است ریگی به‌عمل بیاورد، خبر داد
رژیم هم‌چنین برای قدرت نمایی و اهمیت دادن هر چه بیشتر به آدم‌ربایی خود، در یک خبرسازی مجعول و سراپا دروغ اعلام کرد:

«چندی پیش سازمان مجاهدین خلق و گروهک ریگی مذاکرات اولیه خود را به منظور ادغام و همکاریهای مشترک برگزار کرده بودند. در دیداری که سران دو گروهک ریگی و منافقین در منطقه‌ای در پاکستان برگزار کرده بودند، شخص عبدالمالک ریگی با تعدادی از عناصر و فرماندهان گروهک سازمان منافقین دیدار و گفتگو داشته، و وی آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در راستای تشکیل یک گروه تروریستی جدید تحت عنوان سازمان نیروهای مسلح مجاهدین اعلام کرده بود».

مقاومت ایران زد و بندها و اقدامات کثیف تروریستی و آدم‌ربایی و استرداد پناهندگان ایرانی در پاکستان را قویاً محکوم می‌کند و از ملل‌متحد و دیگر مراجع ذیربط بین‌المللی خواستار مداخله فوری و هشدار به دیکتاتوری آخوندی در مورد هر گونه شکنجه و اعتراف گیریهای قرون وسطایی و اعمال مجازاتهای وحشیانه در مورد دستگیرشدگان است.

-یادآوری می‌کنیم که در 23تیر امسال به دستور خامنه‌ای برای ارعاب قیام سراسری مردم ایران، 13نفر در زاهدان در یک اعدام دستجمعی که جنایت آشکار علیه بشریت است، بدون دسترسی به وکیل و هرگونه دادگاه و محاکمه عادلانه به‌دار آویخته شدند. قضائیه دژخیم آخوندها اعدام این زندانیان سیاسی را صرفاً با عنوان آخوند ساخته «محارب با خدا و مفسد فی‌الارض» در زندان مرکزی زاهدان انجام داد و آنها را صرفاً اعضای گروهک تروریستی مالک ریگی معرفی نمود.

خبرگزاری سپاه پاسداران در همان روز به نقل از سردژخیم قضاییه آخوندها در استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد، اجرا حکم نفر چهاردهم عبدالحمید ریگی (برادر عبدالمالک ریگی) به درخواست مراجع اطلاعات برای تکمیل تحقیقات و دریافت اعترافات به تعویق افتاده است.

تلویزیون الجزیره بعدازظهر امروز از اسلام آبا خبر داد: مقامات پاکستانی یک هفته قبل رهبر گروه سنی جنداله ایرانی عبدالمالک ریگی را به ایران تحویل دادند و روایت ایران درباره عملیات دستگیری را رد کردند.
تهران اعلام کرد که ریگی را دستگیر و تصاویری از ورود تعدادی از مأموران ویژه امنیتی به یک هواپیمای مسافربری کوچک که حامل ریگی بود نشان می‌دهد که او را دستگیر می‌کنند. وزیر اطلاعات ایران حیدر مصلحی گفت که موساد تلاش می‌کرد که ریگی را به گفته وی برای گفتگو درباره اجرای عملیات تروریستی در ایران از طریق دوبی به یکی از مراکزش اعزام کند. …
عبدالمالک ریگی مغز متفکر سلسله تهاجماتی در جنوب شرق کشور است که ده‌ها کشته و مجروح برجای گذاشته است. 15تن از آنان دستکم دارای درجه بالایی در سپاه پاسداران انقلاب بودند که در انفجاری در سیستان و بلوچستان کشته شدند.

گروه جندالله به رهبری عبدالمالک ریگی در سال 2002 تأسیس شد و می‌گوید که دارای بیش از هزار جنگجو است که عمده آنان از اقلیت بلوچ سنی هستند و هدف آنان دفاع از حقوق سنی به‌صورت کل و مردم بلوچ به‌طور خاص است. آنها هم‌چنین خواستار آزادی اهل سنت در بنای مساجد و مدارس و تقسیم عادلانه سرمایه کشور و اعطای اختیارات بیشتر به استان سیستان و بلوچستان هستند.

مقامات ایران جندالله را متهم به ارتباط با تشکیلات القاعده و دریافت حمایت از آمریکا، انگلیس و پاکستان و شبکه‌های قاچاق مواد مخدر در مثلث مرزی بین ایران، پاکستان و افغانستان می‌کنند. اما این کشورها اتهامات حکومت ایران را تکذیب می‌کنند و عبدالمالک ریگی نیز هرگونه ارتباط با تشکیلات القاعده را رد می‌کند. این اتهامات دولت پاکستان را برآن داشت که تعدادی از اعضای جندالله را به ایران تسلیم کند که در میان آنان برادر رهبر آن عبدالحمید ریگی است که هم‌چنان در انتظار اجرای حکم اعدام است.
جنبش مقاومت مردمی ایران (جندالله) در اطلاعیه امروز خود «مردم مومن اهل سنت و بلوچ را به صبر فرا می‌خواند» و تأکید می‌کند که «هیچ مصیبتی نمی‌تواند ما را از راه حق و حقیقت و مبارزه و جهاد بازدارد.
مشکلاتی بس از این بزرگتر بر پیامبران و بزرگان و مجاهدان آمده است اما هرگز سبب خاموش شدن حق نشده است بلکه این مصیبت عزم مردم بلوچستان و جامعه اهل سنت را برای مبارزه و جهاد راسخ تر می‌کند.

جنبش به رژیم هشدار می‌دهد که بداند امروز بلوچستان کاملا عبدالمالک شده است وعبدالمالک یک فرد نیست بلکه یک نظریه و تفکر و اندیشه است که هرگز از بین نخواهد رفت و به‌زودی رژیم و مزدورانش در منطقه این حقیقت را درخواهند یافت».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/331827b3-f16c-4636-8909-fd4b4d18095e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات