728 x 90

اعمال تحريمات عليه رژيم,

لرد آلتون: مردم ایران از تحریمهای اقتصادی و دیپلوماتیک علیه آخوندها حمایت می‌کنند

-

لرد  آلتون
لرد آلتون
لرد دیوید آلتون عضو مجلس اعیان انگلستان طی مقاله‌یی مندرج درمجله کنگره آمریکا نوشت: در حالیکه پرزیدنت اوباما از سخنرانی سالانه خود استفاده کرد تا به رژیم ایران در مورد ادامه برنامه اتمی‌اش حمله کند، این واضح بود که سال2010 شاهد نگرشی جدید در برخورد با حکومت تهران خواهد بود.

لرد آلتون افزود: همه ما شاهد تظاهرات اخیر مردم ایران که به‌رغم خطر شکنجه و مرگ در خیابانها حضور پیدا کردند، بودیم. این مردم از تحریمهای اقتصادی و دیپلوماتیک که بتواند پایانی بر دیکتاتوری بیرحم مذهبی بگذارد حمایت خواهند کرد.

لرد آلتون درمقاله خود در مجله کنگرآمریکا به عزم مردم ایران برای قیام در22بهمن پرداخته و با اشاره به اقدامات سرکوبگرانه رژیم می‌نویسد: در یک اخطار آشکارعلیه مردم ایران که بر ای حضور درخیابانها طی هفته‌های آتی آماده هستند، سران رژیم تهران دو مخالف را به‌خاطر تلاش برای سرنگونی رژیم اعدام کردند. حداقل 9تن دیگر به اتهام داشتن رابطه با سازمان مجاهدین خلق ایران در معرض اعدام هستند.

لرد آلتون درخاتمه مقاله‌اش تأکید کرد: به موازات حمایت ازجنبش مردم ایران، باید با طرحهای اتمی رژیم، که آن را لازمه بقای خود می‌داند، مقابله کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/67b792d9-63db-492d-983c-8a114ada324d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات