728 x 90

شقه دروني رژيم,

نماینده خامنه‌ای در سپاه، پاسدار علی لاریجانی را مورد حمله قرار داد

-

آخوند سعیدی نماینده ولی فقیه ارتجاع در سپاه ضدمردمی
آخوند سعیدی نماینده ولی فقیه ارتجاع در سپاه ضدمردمی
آخوند سعیدی نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در سپاه پاسداران تشتت در باند ولی‌فقیه را با حمله به پاسدار علی لاریجانی به نمایش گذاشت و گفت: ’لاریجانی می‌گوید من رئیس مجلس هستم و باید به گونه‌ای عمل کنم که همه را پوشش دهم’ . اما باید در فتنه شخصیت‌ها را رها کرد و به نماد و محور حق متوسل شد.

وی با اذعان به شقه و شکاف در راس رژیم گفت: ایجاد جریان موازی رهبری انحراف است و گرد ’رهبر بدلی’ قرار گرفتن مایه تباه شدن تمام زندگی افراد است.
آخوند سعیدی گفت صحبت کردن برخی افراد به‌صورت دو پهلو و در لفافه و فراجناحی عمل کردن بعد از روشن شدن حق خیانت است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اذعان به اینکه موضوع دیگر انتخابات نیست گفت: عده‌ای می‌گویند هر دو طرف مسأله باید کوتاه بیایند، ’کدام دو طرف؟! مگر موضوع، انتخابات و دو کاندیدا است که برخی از کوتاه آمدن طرفین سخن می‌گویند؟ موضوع دو کاندیدا تنها تا چند روز پس از انتخابات وجود داشت و پس از آن جدال بین حق و باطل است’ .

وی اعتراف کرد: در حوادث پس از انتخابات، 10 درصد خواص ریزش کردند، ’این عده تصور می‌کردند پشمی به کلاه دارند اما حضور مردم در صحنه سبب شد بدانند که اشتباه می‌کنند’ .
آخوند سعیدی در پاسخ به سؤالی درباره وضعیت رفسنجانی گفت: هاشمی باید مواضع خود را شفاف کند.
وی درباره فرزندان رفسنجانی نیز گفت: ’قوه قضائیه این موضوع را به جریان انداخته است و باید آن را بررسی کند تا همان‌گونه که با دیگران برخورد شده است با آنان هم برخورد شود’ .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/47538c36-fbee-488b-b929-d979fa291f1b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات