728 x 90

خانواده زندانيان ,

تظاهرات خشمگینانه دوهزار تن از خانواده زندانیان سیاسی، در مقابل زندان اوین، با شعار «زندانی سیاسی آزاد باید گردد»

-

تظاهرات خانواده زندانیان  سیاسی - آرشیو
تظاهرات خانواده زندانیان سیاسی - آرشیو
دو هزار نفر از اعضای خانواده‌های دستگیرشدگان قیام سراسری در مقابل زندان اوین دست به تظاهرات زدند و با شعار زندانی سیاسی آزاد باید گردد، خشم خود را علیه اعدامهای سبعانه ابراز کردند.
خانواده‌ها اعلام کردند که اعتراض آنها از جمله علیه اعدام دو زندانی سیاسی در روز پنجشنبه و تهدید به اعدامهای بیشتر می‌باشد.
همین گزارشها حاکی است که در ساعت 9 و سی دقیقه شب شمار شرکت کنندگان در این تظاهرات که هر لحظه بر آنان افزوده می‌شود، از دو هزار تن نیز فراتر رفته است.
بنا‌به گزارشهای دریافتی در این تجمع که هم اکنون نیز جریان دارد، مادران شهدای قیام سراسری نیز که به‌طور معمول تظاهرات هفتگی خود را در پارک لاله برگزار می‌کردند امشب تظاهرات خود را در مقابل زندان اوین به همراه سایر خانواده‌ها برگزار کردند.

تظاهر کنندگان گفتند: تا رسیدن به خواسته‌های خود یعنی آزادی فرزندانشان هر ریسکی را به‌جان خواهند خرید و آرام نخواهند نشست.
رژیم آخوندی در مقابل عزم جزم مادران و در وحشت از گسترش اعتراضهای، مجبور به عقب‌نشینی شد و شماری از دستگیرشدگان قیام سراسری را آزاد کرد. مردم حاضر در صحنه با آزادی هر زندانی دست می‌زدند و ابراز شادمانی می‌کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/27b63189-f98c-4a26-990d-5395f623eb0c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات