728 x 90

-

تونی بلر نسبت به ماهیت بنیادگرایی مذهبی رژیم آخوندی ابراز نگرانی کرد

-

تونی بلر
تونی بلر
تونی بلر نخست‌وزیر سابق انگلستان رژیم ایران را رژیمی بیرحم و سرکوبگر خواند و نسبت به ماهیت بنیادگرایی مذهبی این رژیم ابراز نگرانی کرد و آن را خطرناکتر از سلاح هسته‌یی دانست.

وی گفت: واقعیت این است که وقتی با رژیمی مواجهید که بیرحم و سرکوبگر است، و از سلاح کشتار جمعی علیه مردم خوداستفاده می‌کند، … این چنین رژیمی اگر که سلاح کشتار جمعی داشته باشد، تهدید بزرگتری به نسبت آنکه آن‌را نفی می‌کند می‌باشد و اگر شما امروز به رژیم ایران نگاه کنید علت این که هنوز هم من موضع سختی در مورد این رژیم و تسلیحات اتمی آن دارم تنها در موضوع تکثیر هسته‌یی نیست بلکه بدلیل ماهیت این رژیم است که مرا بسیار بیشتر از خود سلاح هسته‌یی نگران می‌کند… .

نخست وزیر سابق انگلستان افزود: به نظرم آنچه که با آن مواجه شدیم تهدید جدیدی بود، که نه تنها درزمینه سیاسی ایدئولوژیک ، بلکه موضوع بنیادگرایی مذهبی بود… که واقعی بود و عمل کرده بود و نشان داد که قصد دارد که تعداد بسیاری از ما را اگر بتواند بکشد،آنچه که من تلاش می‌کردم انجام دهم نه بدلایل تاکتیکی بلکه بدلایل عمیق استراتژیکی بود ما چه کار باید بکنیم تا که یک حمله موفق به این ایدئولوژی که بسیار هم خطرناک بود بکنیم… .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e4989b4f-e165-42a7-8989-9cb10d723498"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات