728 x 90

-

دانشجوی زندانی حسن طرلانی از اوین به زندان مرکزی کرمان تبعید شد

-

زندان
زندان
رژیم آخوندی دانشجوی زندانی حسن ترلانی را از زندان اوین به زندان مرکزی کرمان تبعید کرد،
حسن ترلانی روز یکشنبه 27دی ماه ساعت 18 و 30دقیقه فراخوانده شد و همان شب از بند 350 زندان اوین به زندان مرکزی کرمان انتقال یافت. او در حال حاضر در کنار زندانیان عادی و خطرناک در زندان مرکزی کرمان قرار دارد.

بنا برگزارشهای دریافتی؛ هدف از تبعید زندانی سیاسی حسن ترلانی به زندان کرمان تحت فشار قرار دادن او و خانواده‌اش می‌باشد، تاکنون شعبه 22 بیدادگاه انقلاب رژیم که رئیس آن محسنی می‌باشد و هم‌چنین سلیمی رئیس شعبه 31 دیوان عالی آخوندها از قرار دادن حکم کتبی در اختیار خانواده وی برای اعاده دادرسی خوداری می‌کردند و مسئولین اعاده دادرسی به بهانه نداشتن اصل حکم از رسیدگی به اعتراض آنها سرباز می‌زدند.

دانشجوی زندانی حسن ترلانی 2اسفند 1386 با یورش مامورین وزارت اطلاعات دستگیر و به بند 209 زندان اوین انتقال یافت او به مدت 88روز در این بند تحت شکنجه‌های جسمی و روحی یکی از سربازجویان وزارت بدنام اطلاعات به نام سعید شیخان قرار گرفت و با توصیه این شکنجه‌گر به فردی به نام محسنی رئیس شعبه 22 بیدادگاه انقلاب رژیم به حکم سنگین و غیرانسانی 10سال زندان و تبعید به زندان مرکزی کرمان محکوم کرد و این حکم ضدانسانی فقط به‌خاطر سوابق سیاسی خانواده‌اش می‌باشید، پدر بزرگ حسن ترلانی به نام حسنعلی صفایی که از بازاریان شناخته شده و مورد احترام مردم بود، در سال 60 اعدام گردید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/28834fca-1b0e-4134-bace-f61a21a60b73"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات