728 x 90

شهيدان قيام,

شهید قیام، مصطفی کریم بیگی، سندی دیگر از جنایات خامنه‌ای

-

شهید قیام، مصطفی کریم بیگی
شهید قیام، مصطفی کریم بیگی
پیکر یک شهید دیگر قیام روز عاشورا بعد از دو هفته بخاک سپرده شد. خانواده شهید مصطفی کریم بیگی، جوان 27ساله‌ای که در روز عاشورا در حوالی خیابان نوفل لوشاتو از ناحیه پیشانی مورد اصابت گلوله قرار گرفت، از مردم خواستند نگذارید خون مصطفی پایمال گردد.
خانواده این شهید تا روز 21 دیماه که عکس و پیکر او را در پزشکی قانونی کهریزک پیدا کردند، هیچ اطلاعی از وی نداشتند و فکر می‌کردند دستگیر و زندانی شده است. در این مدت مزدوران رژیم با تماسهای مشکوک و تهدیدآمیز از تلفن دستی او موجب نگرانی خانواده‌اش شده بودند.

جلادان رژیم تنها در صورتی حاضر به تحویل پیکر این شهید شدند که او را در خارج از تهران و بدون حضور اعضای خانواده دفن کنند. عصر روز سه‌شنبه 22دی ماه، مزدوران وزارت اطلاعات بدون هیچ اطلاعی از قبل، به خانواده وی خبر دادند که مراسم خاک‌سپاری غروب آن‌روز در یکی از شهرکهای شهریار به نام وحیدیه (جوقین) انجام می‌شود و فقط پدر، مادر و خواهر وی امکان حضور در این مراسم را دارند.
در مراسم ختم شهید مصطفی کریم بیگی در این شهرک درحالی‌که مادر و خواهر وی به شدت منقلب شده بودند از همگان درخواست می‌کردند که نگذارید خون مصطفی پایمال گردد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/88ca20fd-f9e8-47da-8b8f-7872c73b313a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات