728 x 90

مراسم تاسوعا- عاشورا,

پاسدار رجب زاده، توسط یک زن دلیر گوشمالی داده شده است

-

زنان دلاور ایران در قیام عاشورا
زنان دلاور ایران در قیام عاشورا
رسانه‌های رژیم فاش ساختند پاسدار رجب‌زاده سرکرده نیروی انتظامی تهران در قیام روز عاشورا توسط یک زن دلیر رزمی‌کار گوشمالی داد شد و روانه بیمارستان گردید.
سایت جهان نیوز وابسته به باند ولی‌فقیه، با سوز و گداز از مقاومت و رویارویی مردم با مزدوران سرکوبگر انتظامی نوشت: آزادی عمل اغتشاشگران در روز عاشورا تا حدی بود که علاوه بر تخریب اموال نیروی انتظامی و حمله وحشیانه به پرسنل آن، یک زن رزمی کار به فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ حمله نموده و به شدت وی را از ناحیه صورت زخمی کرده است. ظاهرا نیروی انتظامی این کماندوی زن! را بازداشت نکرده است».

پیش از این، پاسدار رادان، جانشین سرکرده نیروی انتظامی رژیم اعلام کرده بود، پاسدار رجب‌زاده بر اثر برخورد یک شی به‌صورتش مجروح شده و در بیمارستان بستری شده است.
این رسانه خبری رژیم، با سرخوردگی از وادادگی و ترس نیروهای مزدور انتظامی و لباس شخصی در برابر مقاومت دلیرانه جوانان نوشت: «برخورد ضعیف نیروی انتظامی با اغتشاشگران روز عاشورا باعث صدمه دیدن بسیاری از سربازان و پرسنل پلیس در این روز شد».

این ارگان خبری رژیم به بازخواست از مزدوران واداده نیروی انتظامی پرداخت و افزود:
بنابراین کم کاری نیروی انتظامی در این زمینه قابل توجیه نیست».
این رسانه باند ولی‌فقیه، به منظور روحیه دادن به مزدوران نیروی انتظامی گفت: «با این حال اظهارات سردار احمدی‌مقدم پس از حرمت شکنیهای روز عاشورا، نشان از عزم جدی پلیس برای برخورد با اغتشاشگران و اراذل و اوباش دارد».
سایت تابناک، متعلق به پاسدار رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز گزارش مشابهی در ارگان خود به چاپ رسانده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2e586146-f36e-4b33-9e7d-1618e93dc009"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات