728 x 90

انتقال اجباري اشرف,

عفو بین‌الملل و وزارت خارجه آمریکا، خواستار رفتار انسانی با ساکنان اشرف شدند

-

عرب آنلاین
عرب آنلاین
العرب آنلاین، لبنان الآن و اخبار مکتوب اردن موضع‌گیری وزارت خارجه آمریکا و عفو بین‌الملل در مورد ضرورت رفتار انسانی با ساکنان اشرف را درج کردند. این منابع نوشتند: ایان کلی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: حکومت عراق به ما تأکید کرده است که هیچ‌کدام از ساکنان اشرف را به کشوری که در معرض رفتار غیرانسانی قرار بگیرند، اخراج نمی‌کند.
سازمان عفو بین‌الملل بنوبه خود بغداد را به پس گرفتن تصمیمش مبنی بر جابجایی ساکنان اشرف فراخواند، و در بیانیه‌یی این تصمیم را گشودن درب برای باز گرداندن اجباری آنان به ایران دانست.

هم‌چنین روزنامه اردنی الغد، روزنامه القدس- فلسطین؛ روزنامه المستقبل – لبنان؛ روزنامه الوسط- بحرین و مرکز اطلاع رسانی باب نیوز- عربستان، با عنوان ”واشینگتن از عراق خواستار رفتار انسانی با مجاهدین می‌باشد“ نوشتند: ایالات متحده در برابر اعلام جابجایی اعضای گروه مجاهدین خلق به طرف جنوب عراق عکس‌العمل نشان داد و از دولت بغداد خواست تا با این مخالفان ایرانی که از بیست سال پیش در عراق مستقر هستند ”به شیوه‌یی انسانی“ رفتار کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1703f8b3-92e2-49b5-9be5-da30b2ab1dd2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات