728 x 90

اخبار اعتراضى,

تجمع اعتراضی اعضای شرکتهای آبیاری همدان در مقابل جهاد کشاورزی

-

تجمع شرکتهای آبیاری همدان در مقابل جهاد کشاورزی
تجمع شرکتهای آبیاری همدان در مقابل جهاد کشاورزی
اعضای شرکتهای آبیاری استان همدان در اعتراض به مشکل مالیاتی شرکتهای خود روز سه‌شنبه 12مرداد 95 در مقابل سازمان موسوم به جهاد کشاورزی استان تجمع کردند و خواستار احقاق حقوق خود در این موضوع بودند.

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی شرکتهای آبیاری همدان علت این تجمع اعتراضی را، درخواست اعضا و مشکل مالیاتی که سال گذشته پیش آمده عنوان کرد.

وی گفت: ”سال گذشته اداره اقتصاد و امور دارایی بر روی پرونده آبیاری شرکتهای فعال در طول پنج سال گذشته دست گذاشت و مدعی شد این شرکتها مالیات پرداخت نکرده‌اند در صورتی که سازمان جهاد کشاورزی استان مدعی هستند یارانه به بخش کشاورزی و آبیاری تحت فشار تعلق می‌گیرد“.

محمد بختیاری آزاد در ادامه افزود: ”این قضیه از 20سال گذشته به همین منوال بوده و اکنون مالیاتی برای شرکتهای ما در نظر گرفتند که پرداخت آن در توان شرکتها نیست“.

وی با اشاره به مالیات در نظر گرفته شده عنوان کرد که، خیلی بیشتر از سود است که درصد سود متناسب با سود شرکتها نیست و گفت: ”خرید لوازم را خود کشاورزان انجام می‌دهند و ما فقط اجرا را بر عهده داریم“.

بختیاری آزاد افزود: ”سازمان جهاد کشاورزی ما را مجبور کرده بود فاکتورهایی با مهر و امضای شرکتها بابت لوازمی که در طرحها استفاده می‌شد تهیه کنیم و برای این‌که پرونده‌ها تکمیل باشد به جهاد کشاورزی ارائه کنیم“.

وی اضافه کرد: ”اداره اقتصاد و دارایی مدعی است لوازمی که فاکتور کرده‌ایم بابت خرید این لوازم سود برده‌ایم و باید مالیات آن را پرداخت... “.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/32e065d0-13f1-4eeb-8617-a3a9255edf1f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات