728 x 90

يك پايه كردن رژيم ولايت,

پاره کردن عکس خمینی دجال، و تشدید تضاد میان باندهای ارتجاع

-

پاره کردن عکس دجال,  بیانگر تعمیق قیام تا سرنگونی رژیم ضدبشری
پاره کردن عکس دجال, بیانگر تعمیق قیام تا سرنگونی رژیم ضدبشری
روزنامه کیهان در سرمقاله روز شنبه خود، حسن خمینی، نوه خمینی و مؤسسه تحت مسئولیت او را به‌خاطر این که به پخش فیلم پاره کردن خمینی از تلویزیون رژیم اعتراض کرده‌اند شلاق کش کرد و تهدید به انتقام نمود. کیهان که سخنگوی خامنه‌ای شمرده می‌شود، در قالب حمله به مؤسسه موسوم به تنظیم و نشر آثار خمینی، حسن خمینی را که این مؤسسه تحت نظر وی قرار دارد، به سختی مورد حمله قرار داد که چرا در مورد اهانت به خمینی تا به‌حال حتی یک کلمه به اعتراض نمی‌گفتند و نمی‌نوشتند، بلکه با سکوت مرموز خود اهانت کنندگان را تشویق و ترغیب نیز می‌کردند… اما اکنون به سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران (اعتراض می‌کنند) که چرا فیلم مستند مربوط به پاره کردن عکس حضرت امام… را پخش کرده است».

کیهان سپس آشکارا حسن خمینی را تهدید کرده و نوشت: «با این همه جفایی که شما و سران فتنه به ساحت (خمینی) روا داشته‌اید، اعتراض به پخش فیلم مستند پاره کردن تصویر امام راحل از سوی هوادارانتان، … شاید آتش انتقام نیز در دل عاشقان پیر جماران می‌افشاند».
به این ترتیب به نظر می‌رسد، ولی‌فقیه طلسم شکسته ارتجاع با غوغایی که به بهانه پاره کردن عکس خمینی دجال به راه انداخته، هم‌چنین قصد دارد به تصفیه حساب با کسانی که با او مخالفت ورزیده‌اند، بپردازد که از جمله آنها نوه خمینی می‌باشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a8fc5441-73b2-44d6-a3b3-58a95f3872f1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات