728 x 90

انتقال اجباري اشرف,

جنبش لیبرالیستی نجات عراق خواستار جلوگیری از انتقال اجباری ساکنان اشرف شد

-

جنبش لیبرالیستی نجات عراق انتقال اجباری ساکنان اشرف را مردود میداند
جنبش لیبرالیستی نجات عراق انتقال اجباری ساکنان اشرف را مردود میداند
جنبش لیبرالیستی نجات عراق با ارسال نامه‌یی به نماینده سازمان ملل‌متحد در عراق از وی خواست تمام تلاش خود را برای جلوگیری از انتقال اجباری ساکنان اشرف توسط دولت عراق و تکرار یک جنایت جنگی به‌عمل آورد.

در این نامه خطاب به اد ملکرت آمده است: بعد از 7سال پر درد و رنج برای مردم عراق و در آستانه انتخاباتی که سرنوشت و مسیر آینده عراق را رقم خواهد زد و درشرایطی که دشمنان عراق سخت‌ترین چالشهای امنیتی را به بهای خون شهروندان بیگناه پیش روی مردم و کشور ما قرار داده‌اند روز پنجشنبه 10دسامبر سخنگوی دولت عراق خبر از طرح دولت برای جابجایی کمپ اشرف در روزهای آینده داده است. بنظر می‌رسد طرفهای مشخصی در دولت عراق که به پیش بردن خطوط بیگانگان مخصوصا طرف ایرانی مشهور هستند با تن دادن به خواسته نامشروع رژیم ایران قصد تکرار فجایع جنایت باری را دارند که در 28 و 28 ژوییه به کشته شدن 11تن وجراحت 500نفر و مصدوم شدن بیش از 1000نفر از ساکنان اشرف منجر شد و متعاقبا 36نفر دستگیر شده آنها را بعد از 72روز اعتصاب غذا اجبارا آزاد کردند. بر همگان واضح است سه روز بعد از تظاهرات گسترده مردم و دانشجویان ایران که در آخرین فراز خود ارکان حکومت مذهبی ایران را به لرزه درآورده طرفهای مشخصی در دولت عراق می‌خواهند به بهای سرکوب اپوزیسیون مشروع رژیم ایران حمایت این رژیم را در مقابله با رقبا در انتخابات آینده کسب کنند.

جنبش لیبرالیستی نجات ضمن هشدار نسبت به عواقب فاجعه‌بار این پروژه خطرناک و غیرانسانی قویا آنرا محکوم می‌کند ومعتقد است پناهندگان ایرانی مستقر درکمپ اشرف طبق قوانین بین‌المللی افراد حفاظت شده هستند که انتقال اجباری آنها در ردیف جنایات جنگی و بر خلاف مصالح عالیه مردم عراق است و از شما می‌خواهد که با تمام امکانات خودتان دولت عراق را از ارتکاب این جنایتها بر حذر دارید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e9c22f3b-2472-416b-9698-1c0becc4bbb1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات